Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Навчання через гру: освітні квести

Запрошуємо на тренінг "Навчання через гру: освітні квести", на якому : - розберемо що таке таке квест-технологія; - проаналізуємо помилки при створенні квест-технології; - навчимося створювати власний освітній квест.

Навчання через гру: освітні квести

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Благодійна організація «Благодійний фонд «Схід-СОС»

Розробники / розробниці програми:

Сокол Ірина Миколаївна - кандидатка педагогічних наук, доцентка, вчителька інформатики Комунального закладу "Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Січовий колегіум" Запорізької обласної ради. Співавторка модельної програми “Робототехніка, 5-6 класи” Фіналістка Global Teacher Prize Ukraine -2022, в номінації “Вчитель-новатор” Авторка методичних посібників з робототехніки, квест-технології, сервісів Веб 2.0 тощо.

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • цифрова компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна

Види підвищення кваліфікації:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Асистент вчителя
  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора
  • Педагог-організатор

Перелік загальних компетентностей:

  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Цифрова

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність

 

Квест-технологія: основи та принципи.
Аналіз помилок: поширені помилки та їх уникнення.
Створення квесту: покрокове керівництво та практичні вправи.

 

Учасники зрозуміють сутність та принципи квест-технології в навчанні.
Учасники зможуть ідентифікувати та уникати поширених помилок при створенні освітніх квестів.
Учасники здобудуть практичні навички створення власних освітніх квестів для застосування в навчальному процесі.