Практичний курс по роботі з дошкою MIRO. "MIRO - ЯК ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ СУЧАСНОГО ІНТЕРАКТИВНОГО ОНЛАЙН НАВЧАННЯ"
Мета практичного курсу - навчити учасників ефективно використовувати інструменти MIRO для планування та створення сучасних інтерактивних уроків.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ФОП Чуйко Ольга ВолодимирівнаРозробники / розробниці програми:
Чуйко Ольга ВолодимирівнаОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вчителя
- Викладач
- Вчитель
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Компетентності у галузі техніки і технологій
- Математична компетентність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Дошкільна освіта
- Іноземна мова (англійська)
- Початкова школа
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Г1.2. Здатність планувати освітній процес
- Г2. Організаційна компетентність
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
Маєте питання? Пишіть в телеграм Перейти за покликанням
Для кого:
Для вчителів, репетиторів початкової школи і не тільки, які прагнуть:
- покращити свої навички викладання та зробити уроки більш захоплюючими та інтерактивними;
- використовувати сучасні технології для покращення навчального процесу.
Як проходитиме:
Кожного дня в закритому телеграм каналі будуть надходити лекції по роботі з дошкою. Ви зможете опрацьовувати матеріал в зручному для Вас темпі.
Заплановано 12 лаконічних та практичних відео лекцій по роботі з дошкою.
Теоретичний блок:
1. Ознайомлення. Реєстрація. Різниця між платною та безкоштовною версією.
2. Основні властивості. Розбір кожної «кнопочки».
3. Додаткові можливості. Додатки на дошці Міро.
4. Завантаження файлів. Робота з картинками.
5. Робота з гіперпосиланнями. Копіювання та вбудова.
6. Створення фрейму. Завантаження на комп’ютер .
Практичний блок:
1. Створення пазлів. Конкретні приклади для математики/читання/англійськоі
2. Робота з шарами. Створення гри Ліхтарик/Чарівна паличка
3. Автоматичне перекидання стікерів. Гра Memory
4. Створюємо ігри Судоку, шашки, Tic Tac Toe. Робота зі стікерами та рамками.
5. Конкретний приклад створення фрейму для математики
6. Конкретний приклад створення фрейму для урока читання
7. Конкретний приклад створення для урока англійської мови.
Також впродовж всього курсу, Ви можете отримати відповіді на всі запитання, що будуть виникати в процесі роботи.
Після завершення курсу вчителі:
- Вмітимуть планувати та створювати ефективні уроки з використанням дошки MIRO.
- Зможуть чітко визначати концепцію ресурсу та його переваги у навчанні.
- Будуть готові до впевненого та ефективного використання дошки MIRO у своїх класах або під час онлайн роботи.