"Проєкт з медіаграмотності НотаЄнота + гра "Не ШІ єдиним"
Підвищення рівня медіаграмотності серед учителів та учнів. Її мета – навчити учасників критично мислити, розпізнавати дезінформацію, фейки та маніпуляції в медіа, а також правильно використовувати інформаційні ресурси в цифровому середовищі. Гра "Не ШІ єдиним" служить інтерактивним інструментом у цьому процесі, допомагаючи гравцям зрозуміти, як розпізнавати надійні джерела інформації та уникати маніпуляцій. Вона також сприяє розвитку навичок аналізу та критичного мислення, що є важливими в сучасному інформаційному просторі. Ця програма допомагає учасникам стати більш обізнаними та відповідальними споживачами інформації, що є важливим у контексті боротьби з дезінформацією.
Подати заявку
221
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Благодійна організація «Благодійний фонд «Схід-СОС»Розробники / розробниці програми:
Сокол Ірина Миколаївна - кандидатка педагогічних наук, доцентка, вчителька інформатики Комунального закладу "Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Січовий колегіум" Запорізької обласної ради. Співавторка модельної програми “Робототехніка, 5-6 класи” Фіналістка Global Teacher Prize Ukraine -2022, в номінації “Вчитель-новатор” Авторка методичних посібників з робототехніки, квест-технології, сервісів Веб 2.0 тощо.Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- очна
Види підвищення кваліфікації:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вчителя
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
Перелік загальних компетентностей:
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Цифрова
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- Основи медіаграмотності
- Розпізнавання дезінформації
- Критичне мислення
- Інтерактивне навчання через гру “Нота Єнота” та "Не ШІ єдиним"
- Відповідальне споживання інформації
- Розвиток критичного мислення: Учасники навчаться аналізувати інформацію та розпізнавати маніпуляції.
- Вміння розпізнавати фейки: Підвищиться здатність відрізняти достовірну інформацію від дезінформації.
- Усвідомлення важливості медіаграмотності: Формування розуміння значущості грамотного використання медіаресурсів.
- Знання про різні види медіа: Учасники краще зрозуміють, як працюють різні медіа та їхній вплив на суспільство.
- Відповідальне споживання інформації: Підвищення усвідомленості щодо перевірки фактів і джерел.
- Практичні навички в аналізі медіаконтенту: Учасники зможуть застосовувати отримані знання на практиці.