Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Особистісна рефлексія педагога як запорука професійного розвитку

Метою програми є розвиток навичок особистісної рефлексії у педагогів, що сприяє їхньому професійному зростанню та підвищенню ефективності викладання. Програма допомагає вчителям усвідомлено аналізувати власну педагогічну діяльність і приймати обґрунтовані рішення для її вдосконалення. Розвиток рефлексивних навичок дозволяє педагогам краще розуміти свої сильні та слабкі сторони, що є важливим для тривалої професійної самореалізації.

Особистісна рефлексія педагога як запорука професійного розвитку

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Благодійна організація «Благодійний фонд «Схід-СОС»

Розробники / розробниці програми:

Луцюк Олена Анатоліївна, практичний психолог вищої категорії

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • Інше: Психологічна компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна

Види підвищення кваліфікації:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Асистент вчителя
  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора

Перелік загальних компетентностей:

  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
  • Рефлексивна компетентність

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Психологічна

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • Б1. Психологічна компетентність
  • В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
  • Особистісна рефлексія: теоретичні основи
    Визначення та важливість особистісної рефлексії
    Інструменти та методи особистісної рефлексії
    Вплив рефлексії на професійне становлення та зростання


     

Поглиблене самопізнання: Педагоги краще розумітимуть свої сильні та слабкі сторони в професійній діяльності.

Розвиток рефлексивних навичок: Учасники навчаться аналізувати свою роботу та приймати обґрунтовані рішення для її вдосконалення.

Підвищення професійної ефективності: Завдяки рефлексії педагоги зможуть покращити якість викладання та взаємодії з учнями.

Зміцнення впевненості у власних силах: Педагоги стануть більш впевненими у своїй професійній компетентності.

Тривале професійне зростання: Учасники програми здобудуть навички, що сприятимуть їхньому подальшому професійному розвитку та самореалізації.