Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Стратегія розвитку ЗЗСО як інструмент трансформації закладу

Залучити команди закладів освіти до свідомої розробки дієвих стратегій розвитку ЗЗСО.

Стратегія розвитку ЗЗСО як інструмент трансформації закладу

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Солом'янські котики

Розробники / розробниці програми:

Анна Марко Марія Куляша Радміла Сегол Ярослава Мозгова

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна

Види підвищення кваліфікації:

  • семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Лідерська компетентність
  • Організаційна компетентність

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Організація роботи закладу освіти0

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • Г2. Організаційна компетентність
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д3. Рефлексивна компетентність

1. Знайомство з візією держави щодо трансформації та розвитку Міжнародної української школи.

2. Напрацювання варіантів освітніх послуг задля реалізації запланованих змін.

3. Робота з профілем педагогічного працівника й визначення рівня оволодіння компетентностями вчителя НУШ.

1. Ознайомлено з ключовими засадами трансформації ЗЗСО.

2. Опрацьовано операційний план реалізації стратегії.

3. Розглянуто шляхи розвитку професійних компетентностей.