Інтерактивні сервіси для підвищення ефективності онлайн-навчання
Ознайомлення з різними типами інтерактивних сервісів, їх функціональними можливостями та методами їх ефективного застосування у педагогічній практиці; удосконалення та урізноманітнення навчально-дидактичних матеріалів; підвищення інтересу учнівства до навчання, формування навчальної мотивації учнівства шляхом використання інтерактивних сервісів як ефективного педагогічного інструменту. Програма реалізовується у межах проєкту «Школа офлайн», українознавчий компонент — підтримка педагогів у дистанційному навчанні учнівства, яке перебуває за кордоном.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Громадська організація «ЕдКемп Україна»Розробники / розробниці програми:
Олена Трибко — керівниця Служби підтримки Усеукраїнського державно-громадського проєкту «ОСВІТНЯ ПЛАТФОРМА «ПОВІР», фахівчиня ГО «ЕдКемп Україна»; Владислав Акименко — менеджер з онлайн-навчання Усеукраїнського державно-громадського проєкту «ОСВІТНЯ ПЛАТФОРМА «ПОВІР», фахівець ГО «ЕдКемп Україна»Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Методика викладання у початковій, основній та старшій школі
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2. Предметно-методична компетентність
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
Тематичний план
Сесія 1. Цифрові інструменти для візуалізації контенту (2 години; 21.08.2024)
- Практичне заняття (самостійно; 0,5 години; до 23.08.2024)
Сесія 2. Цифрові інструменти для інтерактивного навчання в онлайні (2 години; 23.08.2024)
- Практичне заняття (самостійно; 0,5 години; до 27.08.2024)
Сесія 3. Цифрові інструменти для моніторингу якості навчальних досягнень учнівства (2 години; 27.08.2024)
- Практичне заняття (самостійно; 0,5 години; до 30.08.2024)
Сертифікація - до 30.08.2024
Учасницьке коло програми підвищення кваліфікації розширить та поглибить знання щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі; удосконалить навички використання інтерактивних сервісів для підвищення мотивації учнівства та якості отриманих ними знань; отримає та удосконалить практичний досвід використання інтерактивних сервісів для розробки навчального контенту.
Увага! Участь у програмі підвищення кваліфікації можлива тільки за умови попередньої реєстрації, що проводилася в межах проєкту «Школа офлайн».
Дата | Тема | Трива- лість |
21.08. 12:00
| Сесія 1. Цифрові інструменти для візуалізації контенту (лекція з елементами тренінгу). | 2 год |
Практичне заняття (самостійне виконання практичного завдання за змістом сесії 1)
| 0,5 год | |
23.08. 12:00
| Сесія 2. Цифрові інструменти для інтерактивної взаємодії в онлайн (лекція з елементами тренінгу). | 2 год |
Практичне заняття (самостійне виконання практичного завдання за змістом сесії 2)
| 0,5 год | |
27.08. 12:00
| Сесія 3. Цифрові інструменти для моніторингу якості навчальних досягнень учнівства (лекція з елементами тренінгу).
| 2 год |
| Практичне заняття (самостійне виконання практичного завдання за змістом сесії 3) | 0,5 год |
До 30.08.2024. Виконання сертифікаційної роботи. Самостійна робота.
До 07.09.2024. Перевірка сертифікаційних робіт.
До 20.09.2024. Генерація сертифікатів про підвищення кваліфікації
Для отримання сертифікатів про підвищення кваліфікації є обов`язковим виконання трьох умов:
- подання заявки на навчання на платформі EdWay;
- присутність онлайн (або обовʼязковий перегляд записів зустрічей);
- успішне виконання самостійної та сертифікаційної роботи у визначені терміни.