Лайфгаки і фішки дистанційного навчання
Розширення знань щодо дистанційних технологій навчання, цифрових інструментів та можливостей використання штучного інтелекту у викладацькій діяльності; опанування практичних кейсів з гейміфікації навчального процесу, застосування креативних підходів. Розширення можливостей освітян для професійного і особистісного зростання. Програма реалізовується у межах проєкту «Школа офлайн», українознавчий компонент — підтримка педагогів у дистанційному навчанні учнівства, яке перебуває за кордоном.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Громадська організація «ЕдКемп Україна»Розробники / розробниці програми:
Олена Трибко — керівниця Служби підтримки Усеукраїнського державно-громадського проєкту «ОСВІТНЯ ПЛАТФОРМА «ПОВІР», фахівчиня ГО «ЕдКемп Україна»; Владислав Акименко — менеджер з онлайн-навчання Усеукраїнського державно-громадського проєкту «ОСВІТНЯ ПЛАТФОРМА «ПОВІР», фахівець ГО «ЕдКемп Україна»Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: технології дистанційного навчання в освітньому процесі
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
Зміст програми «Лайфгаки і фішки дистанційного навчання» та графік її виконання
Час проведення сесій – з 16.00 до 18.00 (2 години)
Увага! Участь у програмі підвищення кваліфікації можлива тільки за умови попередньої реєстрації, що проводилася в межах проєкту «Школа офлайн».
Зміст програми | Кількість годин | Дата Початок о 16:00 | |
---|---|---|---|
Лекція з елементами тренінгу (онлайн) | Практичне заняття (самостійно) | ||
Штучний інтелект: вивчаємо нові інструменти | 2 год. | 27 серпня | |
| 0,5 год. | ||
Гейміфікація освітнього процесу та креативні підходи до викладання навчальних предметів | 2 год. | 29 серпня | |
| 0,5 год. | ||
Меми та візуалізація: навчаємо цікаво і мотивуюче | 2 год. | 31 серпня | |
| 0,5 год. | ||
РАЗОМ | 6 год. | 1,5 год. |
Сертифікаційна робота виконується до 06.09.2024 і складається із 2-х частин:
- Тест, що складається із 18 тестових завдань за змістом сесій. Для успішної сертифікації необхідно надати щонайменше 12 правильних правильних відповідей.
- Практичні кейси з гейміфікації навчального процесу (самостійно розроблені завдання за допомогою щонайменше 3-х опанованих інструментів у межах програми).
До 15.09.2024. Перевірка сертифікаційних робіт.
До 30.09.2024. Генерація сертифікатів про підвищення кваліфікації.
Для отримання сертифікатів про підвищення кваліфікації є обов`язковим виконання трьох умов:
- подання заявки на навчання на платформі EdWay;
- присутність онлайн (або обовʼязковий перегляд записів зустрічей);
- успішне виконання сертифікаційної роботи у визначені терміни.
учасники та учасниці розширять знання щодо дистанційних технологій навчання, цифрових інструментів та можливостей використання штучного інтелекту у викладацькій діяльності; опанують практичні кейси з гейміфікації навчального процесу, удосконалять практичний досвід щодо розробки навчального контенту.
Покликання на відеозаписи сесій публікується у закритому телеграм-каналі.