Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Серпневі (не)конференції у форматі EdCamp: управління й командна діяльність у професійному зростанні педагогів

Розвиток загальних і фахових компетентностей педагогічних працівників, необхідних для організації ефективної командної роботи у закладах освіти, побудови індивідуальної траєкторії професійного зростання та навчання впродовж життя, упровадження інновацій, створення безпечного, недискримінаційного та інклюзивного освітнього середовища, у тому числі, в умовах дистанційного навчання.

Серпневі (не)конференції у форматі EdCamp: управління й командна діяльність у професійному зростанні педагогів

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Громадська організація «ЕдКемп Україна»

Розробники / розробниці програми:

ГО «ЕдКемп Україна»

Напрями підвищення кваліфікації:

  • емоційно-етична компетентність
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
  • цифрова компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна, дистанційна

Види підвищення кваліфікації:

  • практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Емоційно-етична компетентність
  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Лідерська компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Соціально-емоційна компетентність

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Управлінська

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства
Структура програмиЧас (год)
  1. Модуль 1. Особливості формату EdCamp, 

Принципи проведення серпневих (не)конференцій у форматі EdCamp 

1
  1. Модуль 2. Планування й управління процесами при проведенні серпневої (не)конференції у форматі EdCamp

Формування команди та налагодження командної взаємодії

Визначення концепції, формату та наповнення програми серпневої (не)конференції

Укладання бюджету

Залучення спікерського кола

Організація і здійснення відбору учасниць/-ків та зворотного зв’язку

Комунікаційна кампанія

Залучення партнерів та взаємодія з ними

Підлаштування події під особливості офлайнового, онлайнового та змішаного форматів

Прогнозування й управління ризиками

8
Модуль 3. Сертифікація1
Разом10

Учасниці/-ки вдосконалять навички командної взаємодії та управління процесами, отримають методичну підтримку «peer-to-peer» (рівний рівному) у розвитку загальних і управлінських компетентностей та в побудові індивідуальної траєкторії професійного розвитку в концепції навчання впродовж життя, у створенні безпечного, недискримінаційного та інклюзивного освітнього середовища, плануванні та організації освітнього процесу в військового часу та після завершення військових дій; покращать навички публічних виступів та самопрезентації, критичного та системного мислення, інформаційної та фінансової грамотності, ефективної комунікації та співпраці.