Серпневі (не)конференції у форматі EdCamp: управління й командна діяльність у професійному зростанні педагогів
Розвиток загальних і фахових компетентностей педагогічних працівників, необхідних для організації ефективної командної роботи у закладах освіти, побудови індивідуальної траєкторії професійного зростання та навчання впродовж життя, упровадження інновацій, створення безпечного, недискримінаційного та інклюзивного освітнього середовища, у тому числі, в умовах дистанційного навчання.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Громадська організація «ЕдКемп Україна»Розробники / розробниці програми:
ГО «ЕдКемп Україна»Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- очна, дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Емоційно-етична компетентність
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Лідерська компетентність
- Навчання впродовж життя
- Соціально-емоційна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Управлінська
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
Структура програми | Час (год) |
Принципи проведення серпневих (не)конференцій у форматі EdCamp | 1 |
Формування команди та налагодження командної взаємодії Визначення концепції, формату та наповнення програми серпневої (не)конференції Укладання бюджету Залучення спікерського кола Організація і здійснення відбору учасниць/-ків та зворотного зв’язку Комунікаційна кампанія Залучення партнерів та взаємодія з ними Підлаштування події під особливості офлайнового, онлайнового та змішаного форматів Прогнозування й управління ризиками | 8 |
Модуль 3. Сертифікація | 1 |
Разом | 10 |
Учасниці/-ки вдосконалять навички командної взаємодії та управління процесами, отримають методичну підтримку «peer-to-peer» (рівний рівному) у розвитку загальних і управлінських компетентностей та в побудові індивідуальної траєкторії професійного розвитку в концепції навчання впродовж життя, у створенні безпечного, недискримінаційного та інклюзивного освітнього середовища, плануванні та організації освітнього процесу в військового часу та після завершення військових дій; покращать навички публічних виступів та самопрезентації, критичного та системного мислення, інформаційної та фінансової грамотності, ефективної комунікації та співпраці.