Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Підвищення якості освіти в Житомирській та Чернігівській областях шляхом розвитку навичок цифрових компетентностей учителів та представників органів місцевого самоврядування.

Підвищення рівня цифрової компетентності вчителів для забезпечення якісної освіти.

Підвищення якості освіти в Житомирській та Чернігівській областях шляхом розвитку навичок цифрових компетентностей учителів та представників органів місцевого самоврядування.

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Неприбуткова організація "Мондо" в Україні

Розробники / розробниці програми:

НПО "Mondo"

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • цифрова компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна, дистанційна

Види підвищення кваліфікації:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Асистент вчителя
  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора
  • Керівник

Перелік загальних компетентностей:

  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інформатика
  • Історія
  • Математика
  • Мистецтво
  • Початкова школа
  • Природничі науки
  • Українська мова
  • Фізика

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б3.2. Здатність залучати батьків до освітнього процесу на засадах партнерства

2 год супервізійна підтримка для кожного закладу освіти. Моніторингові візити. 

 

📍По двоє тренерів, які пройшли навчання за програмою з розвитку цифрових компетентностей, навчають колег свого закладу. 

  • збільшення кількості вчителів, які впевнено використовують цифрові інструменти в освітньому процесі;
  • покращення якості навчання учнів;
  • розвиток інноваційної освітньої екосистеми в регіоні.

  Участь у навчанні буде надана 60 закладам Житомирської та Чернігівської областей, які успішно пройшли конкурсний відбір. Тренери складають індивідуальний графік навчання (24 год).

  

Ключові теми:

  • Штучний інтелект
  • Анімація, мультиплікація
  • Canva, відеомонтаж
  • Інклюзивна освіта
  • STEM-освіта
  • Цифрове портфоліо
  • Вебквести
  • Медіа-креатив
  • Цифровий кейс учителя

Реалізація проєкту серпень 2024-грудень 2025

Очікувані результати для учасників та учасниць

  • Розвиток цифрової компетентності
  • Вдосконалення педагогічних навичок
  • Створення власних авторських матеріалів
  • Поширення інноваційних підходів в освіті