Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Робота асистента вчителя в інклюзивному просторі

Ознайомити педагогів та асистентів вчителів з функціями асистента вчителя. Надати практичні поради щодо роботи асистента вчителя в інклюзивному просторі

Робота асистента вчителя в інклюзивному просторі

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

ТОВ"Самоосвіта"

Розробники / розробниці програми:

ТОВ"Самоосвіта"

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • Інше: Інклюзивне навчання у школі

Форма підвищення кваліфікації:

  • онлайн-навчання

Види підвищення кваліфікації:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Асистент вчителя
  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора

Перелік загальних компетентностей:

  • Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Початкова освіта, середня освіта

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
  • Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
  • Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби

І модуль  “Основні обов'язки асистента вчителя”

1.1 Загальні поняття про інклюзію

1.2 Хто такий асистент вчителя

1.3 Вимоги до асистента вчителя, його функції та обов'язки

 

ІІ модуль “Документація аситента вчителя”

2.1 Річний план роботи;

2.2 Графік роботи;

2.3 Розклад уроків;

2. 4 Список учнів з ООП;

2.5 Щоденний план роботи;

2.6 Листок спостережень;

2.7 Таблиця обліку консультацій;

2.8 Таблиця обліку методичної роботи;

2.9 План самоосвіти

 

ІІІ модуль “Підвищення кваліфікації асистента вчителя"

 

 

Здатність взаємодіяти з іншими учасниками освітнього процесу та виконувати фінкції асистента вчителя в закладі освіти, виконувати поставлені завдання в інтересах здобувача освіти з особливими освітніми потребами