Кейс-уроки: від ідеї до впровадження
Метою освітньої програми є навчання плануванню навчальної діяльності з використанням кейс-методу та опанування навичками розробки кейс-уроків
Подати заявку
736
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Дистанційна академія TeachHubРозробники / розробниці програми:
Вікторія ШпильоваОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Вчитель
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Навчання впродовж життя
- Проєктувальна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Астрономія
- Біологія
- Біологія і екологія
- Географія
- Громадянська освіта
- Екологія
- Економіка
- Зарубіжна література
- Захист України
- Іноземна мова (англійська)
- Інформатика
- Історія
- Історія України
- Історія (Всесвітня історія)
- Математика
- Математика (Алгебра і початки аналізу)
- Математика (Геометрія)
- Мистецтво
- Мистецтво (образотворче)
- Мистецтво (музичне)
- Основи здоров’я
- Початкова школа
- Правознавство
- Природничі науки
- Природознавство
- Технології
- Трудове навчання
- Українська література
- Українська мова
- Фізика
- Фізика і астрономія
- Хімія
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2. Предметно-методична компетентність
№ | Тема | Лекції | Практичні | Сам. робота | Усього |
І. Базові поняття кейс-методу | |||||
1. | Поняття кейс-методу | 1 | 1 | ||
2. | Шляхи застосування кейс-методу | 1 | 1 | 2 | |
3. | Типи кейс-уроків | 1 | 1 | ||
Разом | 3 | 1 | 4 | ||
ІІ. Організація навчання учнів з використанням case-study | |||||
3. | Організаційно-методичні аспекти планування кейс-уроку | 1 | 1 | 2 | |
Разом | 1 | 1 | 2 | ||
ІІІ. Розробка конспекту кейс-уроку | |||||
4. | Розробка конспекту кейс-уроку | 2 | 10 | 12 | |
Разом | 2 | 10 | 12 | ||
Усього | 4 | 2 | 12 | 18 |
Знання і розуміння
|
|
Розвинені вміння |
|
Диспозиції (цінності, ставлення) |
|
Реєстрація на курс за посиланням Перейти за покликанням