Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Практична презентація посібника «Я можу». «Тілесні практики як спосіб саморегуляції»

Ознайомити учасників із посібником «Я можу», навчити застосовувати методи самодопомоги в стресі на основі принципів Somatic Experiencing.

Практична презентація посібника «Я можу». «Тілесні практики як спосіб саморегуляції»

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

ФОП Сорока Маргарита Анатоліївна

Розробники / розробниці програми:

Захід реалізується в у межах проєкту «Розширення можливостей громадянського суспільства для ненасильницької трансформації конфліктів за участю державних суб'єктів» що реалізується в рамках Угоди про партнерство між БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЄЮ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «СХІД-СОС» та KURVE WUSTROW

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • емоційно-етична компетентність
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна/денна

Види підвищення кваліфікації:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями добробуту та здорового способу життя
  • Емоційно-етична компетентність
  • Здоров’язбережувальна компетентність
  • Лідерська компетентність

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Психологія, соціологія, волонтерство

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення

Захід реалізується в у межах  проєкту «Розширення можливостей громадянського суспільства для ненасильницької трансформації конфліктів за участю державних суб'єктів» що реалізується в рамках Угоди про партнерство між БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЄЮ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «СХІД-СОС» та KURVE WUSTROW.

Учасники програми - соціальні працівники, волонтери, активісти громадських організацій, які працюють з вразливими групами населення.

Формат проведення:

Тренінг проводиться у форматі інтерактивної лекції з елементами практичних занять.

        Програма тренінгу

  • Вступна частина: мета та завдання тренінгу,  правила спілкування.
  • Знайомство, очікування. Практика «Як я прямо зараз» 
  • Що таке стрес. Види реакцій на стрес. 
  • Триєдина модель головного мозку. Вегетативна нервова система, симпатікус та парасимпатікус.
  • Психологічна травма. Що відбувається з нервовою системою після травми. Як може поводити себе травмована людина. Застрягання в травмі.
  • Розрядка, випуск енергії. Вправи на розрядку. Вибір відновлення після травми.
  • Хронічний стрес. Вигорання. Ресурси. Захист від вигорання.
  • Вправи на орієнтування, саморегуляцію та заземлення. Магія саморегуляції.
  • Пульс групи: Як ви? Що пам’ятаєте з першого дня?
  • Рухливі вправи. Вправи на дихання та уяву.
  • Особисті кордони і внутрішній компас.
  • Вправа на усвідомлення і захист своїх кордонів.
  • «В чому моя сила?» Робота з метафоричними картками.
  • Тіло, емоції, розрядка. Практичні вправи.
  • Вправи, що допоможуть встановити зв’язок із тілом, зміцнити нервову систему та посилити життєстійкість.                    
  • Учасники отримають теоретичні знання про фізіологічні процеси, які відбуваються в організмі під час стресу.
  • Учасники опанують практичні навички саморегуляції за допомогою тілесних практик.
  • Учасники зможуть розпізнавати ознаки стресу та вигорання у себе та колег.
  • Учасники розроблять індивідуальні стратегії для збереження емоційного здоров'я.

Посібник «Я можу» розроблений у 2021 році командою тренерів і учасників тренінгу «Від конфлікту до діалогу», що організував Благодійний фонд «Схід SOS» за підтримки KURVE Wustrow.

 

Серія тренінгів відбувається в межах проєкту «Розширення можливостей громадянського суспільства для ненасильницької трансформації конфліктів за участю державних суб’єктів» за фінансової підтримки KURVE Wustrow