Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Практична презентація посібника «Я можу». Психологія спілкування в конфліктних ситуаціях»

Ознайомити учасників із посібником «Я можу» та основами психології спілкування в конфліктних ситуаціях, сприяти розвитку емоційного інтелекту.

Практична презентація посібника «Я можу». Психологія спілкування в конфліктних ситуаціях»

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

ФОП Сорока Маргарита Анатоліївна

Розробники / розробниці програми:

Захід реалізується в у межах проєкту «Розширення можливостей громадянського суспільства для ненасильницької трансформації конфліктів за участю державних суб'єктів» що реалізується в рамках Угоди про партнерство між БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЄЮ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «СХІД-СОС» та KURVE WUSTROW

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • емоційно-етична компетентність
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна/денна

Види підвищення кваліфікації:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями добробуту та здорового способу життя
  • Емоційно-етична компетентність
  • Здоров’язбережувальна компетентність
  • Соціально-емоційна компетентність

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Психологія, соціологія, волонтерство, лідерство.

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • Б1. Психологічна компетентність

Захід реалізується в у межах  проєкту «Розширення можливостей громадянського суспільства для ненасильницької трансформації конфліктів за участю державних суб'єктів» що реалізується в рамках Угоди про партнерство між БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЄЮ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «СХІД-СОС» та KURVE WUSTROW.

Учасники програми - соціальні працівники, волонтери, активісти громадських організацій, які працюють з вразливими групами населення.

Формат проведення:

Тренінг проводиться у форматі інтерактивної лекції з елементами практичних занять.

Програма тренінгу

  • Вітання.  Знайомство з тренером, темою та  програмою.
  • Знайомство з учасниками. Очікування
  • Вправа на знайомство для  створення атмосфери свободи та довіри 
  • Принципи роботи. 
  • Психологія емоцій, Роль емоцій в нашому житті. 
  • Практична вправа «Коли мені складно» Обговорення відео.
  • Гра «Складні розмови»
  • Вправа на комунікацію в малих групах
  • Рефлексія тренінгу.  Завершення першого дня.
  • Вітання.  Відповіді на питання щодо вчорашнього тренінгу. 
  • Вправа Для створення атмосфери
  • Метод ННС Маршалла Розенберга
  • Вправа «Танцпол ННО» 
  • Вправа "Як реагувати на критику ".                 
  • Запитання, як метод управління комунікацією.
  • Рефлексія тренінгу.  Питання,  відповіді. Завершення.

 

Учасники отримають теоретичні знання щодо основ психології спілкування в конфліктних ситуаціях.

Учасники зрозуміють, як за допомогою запитань можна ефективно керувати розмовою.

Учасники навчаться конструктивно сприймати критику та давати зворотній звʼязок. 

Учасники відпрацюють на практиці навички ненасильницької комунікації в ігровій формі.

Учасники ознайомляться з методом ненасильницької комунікації.

Учасники відпрацюють навички ефективної комунікації в команді.

Учасники розвинуть навички активного слухання та зворотного зв’язку.

Учасники відпрацюють навички самоспостереження та самоаналізу.

Учасники розвинуть навички конструктивного діалогу та вирішення конфліктів.

Учасники отримають практичні інструменти для управління своїми емоціями в складних ситуаціях.

Учасники отримають базові знання про психологію емоцій та їх вплив на поведінку.

Учасники зможуть ідентифікувати свої емоції та розуміти їх причини.

Посібник «Я можу» розроблений у 2021 році командою тренерів і учасників тренінгу «Від конфлікту до діалогу», що організував Благодійний фонд «Схід SOS» за підтримки KURVE Wustrow.

Серія тренінгів відбувається в межах проєкту «Розширення можливостей громадянського суспільства для ненасильницької трансформації конфліктів за участю державних суб’єктів» за фінансової підтримки KURVE Wustrow