Практична презентація посібника «Я можу». Психологія спілкування в конфліктних ситуаціях»
Ознайомити учасників із посібником «Я можу» та основами психології спілкування в конфліктних ситуаціях, сприяти розвитку емоційного інтелекту.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ФОП Сорока Маргарита АнатоліївнаРозробники / розробниці програми:
Захід реалізується в у межах проєкту «Розширення можливостей громадянського суспільства для ненасильницької трансформації конфліктів за участю державних суб'єктів» що реалізується в рамках Угоди про партнерство між БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЄЮ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «СХІД-СОС» та KURVE WUSTROWОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Форма підвищення кваліфікації:
- очна/денна
Види підвищення кваліфікації:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями добробуту та здорового способу життя
- Емоційно-етична компетентність
- Здоров’язбережувальна компетентність
- Соціально-емоційна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Психологія, соціологія, волонтерство, лідерство.
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- Б1. Психологічна компетентність
Захід реалізується в у межах проєкту «Розширення можливостей громадянського суспільства для ненасильницької трансформації конфліктів за участю державних суб'єктів» що реалізується в рамках Угоди про партнерство між БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЄЮ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «СХІД-СОС» та KURVE WUSTROW.
Учасники програми - соціальні працівники, волонтери, активісти громадських організацій, які працюють з вразливими групами населення.
Формат проведення:
Тренінг проводиться у форматі інтерактивної лекції з елементами практичних занять.
Програма тренінгу
- Вітання. Знайомство з тренером, темою та програмою.
- Знайомство з учасниками. Очікування
- Вправа на знайомство для створення атмосфери свободи та довіри
- Принципи роботи.
- Психологія емоцій, Роль емоцій в нашому житті.
- Практична вправа «Коли мені складно» Обговорення відео.
- Гра «Складні розмови»
- Вправа на комунікацію в малих групах
- Рефлексія тренінгу. Завершення першого дня.
- Вітання. Відповіді на питання щодо вчорашнього тренінгу.
- Вправа Для створення атмосфери
- Метод ННС Маршалла Розенберга
- Вправа «Танцпол ННО»
- Вправа "Як реагувати на критику ".
- Запитання, як метод управління комунікацією.
- Рефлексія тренінгу. Питання, відповіді. Завершення.
Учасники отримають теоретичні знання щодо основ психології спілкування в конфліктних ситуаціях.
Учасники зрозуміють, як за допомогою запитань можна ефективно керувати розмовою.
Учасники навчаться конструктивно сприймати критику та давати зворотній звʼязок.
Учасники відпрацюють на практиці навички ненасильницької комунікації в ігровій формі.
Учасники ознайомляться з методом ненасильницької комунікації.
Учасники відпрацюють навички ефективної комунікації в команді.
Учасники розвинуть навички активного слухання та зворотного зв’язку.
Учасники відпрацюють навички самоспостереження та самоаналізу.
Учасники розвинуть навички конструктивного діалогу та вирішення конфліктів.
Учасники отримають практичні інструменти для управління своїми емоціями в складних ситуаціях.
Учасники отримають базові знання про психологію емоцій та їх вплив на поведінку.
Учасники зможуть ідентифікувати свої емоції та розуміти їх причини.
Посібник «Я можу» розроблений у 2021 році командою тренерів і учасників тренінгу «Від конфлікту до діалогу», що організував Благодійний фонд «Схід SOS» за підтримки KURVE Wustrow.
Серія тренінгів відбувається в межах проєкту «Розширення можливостей громадянського суспільства для ненасильницької трансформації конфліктів за участю державних суб’єктів» за фінансової підтримки KURVE Wustrow