Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Вчимося писати prompt для штучного інтелекту

Ознайомити освітян із основами взаємодії зі штучним інтелектом (ШІ) – навчити базовим принципам формування запитів (prompt) для роботи зі ШІ та розкрити можливості його використання в освітньому процесі. Розвинути навички ефективного написання запитів для ШІ – навчити створювати точні та зрозумілі запити для отримання максимально релевантних відповідей і результатів від ШІ. Застосувати ШІ у педагогічній практиці – продемонструвати, як ШІ може допомогти в розробці навчальних матеріалів, плануванні уроків та індивідуалізації підходів до навчання.

Вчимося писати prompt для штучного інтелекту

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Благодійна організація «Благодійний фонд «Схід-СОС»

Розробники / розробниці програми:

Сокол Ірина Миколаївна - кандидатка педагогічних наук, доцентка, вчителька інформатики Комунального закладу "Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Січовий колегіум" Запорізької обласної ради. Співавторка модельної програми “Робототехніка, 5-6 класи” Фіналістка Global Teacher Prize Ukraine -2022, в номінації “Вчитель-новатор” Авторка методичних посібників з робототехніки, квест-технології, сервісів Веб 2.0 тощо.

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна

Види підвищення кваліфікації:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Вчитель

Перелік загальних компетентностей:

  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Цифрова

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі

Вступ до штучного інтелекту та його можливостей в освіті

  • Огляд технологій ШІ та їх застосування в педагогічній практиці.
  • Приклади використання ШІ для створення навчальних матеріалів, автоматизації оцінювання та допомоги у підготовці уроків.

Основи написання запитів (prompt) для ШІ

  • Вивчення принципів формування ефективних запитів.
  • Розбір ключових елементів prompt для отримання чітких та релевантних відповідей від ШІ.

Практичні вправи з написання prompt

  • Створення та тестування різних типів запитів.
  • Аналіз помилок та вдосконалення запитів для досягнення бажаного результату.

Використання ШІ для вирішення освітніх завдань

  • Приклади інтеграції ШІ в освітній процес: створення тестів, написання завдань, планування уроків тощо.
  • Інтерактивні сесії з використанням ШІ для створення індивідуальних матеріалів для учнів.
  • Учасники ознайомляться з останніми технологіями та сервісами ШІ, які можуть бути застосовані в освітньому процесі.
  • Освітяни зможуть використовувати ШІ для створення інтерактивних та персоналізованих навчальних матеріалів.
  • Педагоги отримають навички впровадження ШІ інструментів для автоматизації адміністративних завдань та оцінювання.
  • Учасники будуть здатні самостійно інтегрувати ШІ в навчальні програми, покращуючи якість викладання та успішність учні