Зворотний зв'язок: що це та яким він буває
1) Надати освітянам розуміння основних принципів зворотного зв'язку та його ролі в освітньому процесі. 2) Навчити різних типів зворотного зв'язку та як правильно використовувати його для ефективного взаємодії з учнями та колегами.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Благодійна організація «Благодійний фонд «Схід-СОС»Розробники / розробниці програми:
Луцюк Олена Анатоліївна, практичний психолог вищої категоріїОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- Інше: Психологічна компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- очна
Види підвищення кваліфікації:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Вчитель
Перелік загальних компетентностей:
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Психологічна
Основи зворотного зв'язку та його значення в освіті
- Що таке зворотний зв'язок, його різновиди (позитивний, конструктивний, негативний) та роль у навчальному процесі.
- Як зворотний зв'язок сприяє розвитку учнів та формує їхню мотивацію до навчання.
Ефективні методи надання зворотного зв'язку
- Як правильно формулювати зворотний зв'язок, щоб він був конструктивним та мотивуючим.
- Здатність надавати конструктивний зворотний зв'язок – учасники тренінгу навчаться правильно формулювати зворотний зв'язок для підвищення мотивації учнів і покращення навчального процесу.
- Вміння використовувати різні типи зворотного зв'язку – освітяни оволодіють навичками розпізнавання та ефективного використання позитивного, конструктивного та негативного зворотного зв'язку для досягнення освітніх цілей.