Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Зворотний зв'язок: що це та яким він буває

1) Надати освітянам розуміння основних принципів зворотного зв'язку та його ролі в освітньому процесі. 2) Навчити різних типів зворотного зв'язку та як правильно використовувати його для ефективного взаємодії з учнями та колегами.

Зворотний зв'язок: що це та яким він буває

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Благодійна організація «Благодійний фонд «Схід-СОС»

Розробники / розробниці програми:

Луцюк Олена Анатоліївна, практичний психолог вищої категорії

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • емоційно-етична компетентність
  • Інше: Психологічна компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна

Види підвищення кваліфікації:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Вчитель

Перелік загальних компетентностей:

  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Психологічна

Основи зворотного зв'язку та його значення в освіті

  • Що таке зворотний зв'язок, його різновиди (позитивний, конструктивний, негативний) та роль у навчальному процесі.
  • Як зворотний зв'язок сприяє розвитку учнів та формує їхню мотивацію до навчання.

Ефективні методи надання зворотного зв'язку

  • Як правильно формулювати зворотний зв'язок, щоб він був конструктивним та мотивуючим.

 

  • Здатність надавати конструктивний зворотний зв'язок – учасники тренінгу навчаться правильно формулювати зворотний зв'язок для підвищення мотивації учнів і покращення навчального процесу.
  • Вміння використовувати різні типи зворотного зв'язку – освітяни оволодіють навичками розпізнавання та ефективного використання позитивного, конструктивного та негативного зворотного зв'язку для досягнення освітніх цілей.