ОСВІТНЯ ПРОГРАМА курсів підвищення кваліфікації викладачів 022 «Дизайн» «Новітні технології в перукарському мистецтві»
сформувати у слухачів курсів підвищення кваліфікації знання щодо місця і ролі новітніх технологій у сфері індустрії краси, приділити увагу проблемам та перспективам розвитку використання новітніх технологій в перукарському мистецтві, з метою розвитку професійної діяльності майбутніх спеціалістів б’юті індустрії, застосовувати практичні навички на практиці, забезпечувати високі результати досягнень слухачів.
Подати заявку
392
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Державний заклад "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"Розробники / розробниці програми:
1. Продан Ірина Володимирівна 2. Костюк Ольга ПетрівнаОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (заочна)
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Викладач
Перелік загальних компетентностей:
- Вільне володіння державною мовою
- Емоційно-етична компетентність
- Інноваційна компетентність
- Компетентності у галузі техніки і технологій
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
- Опанування новітніми виробничими технологіями
- Оцінювально-аналітична компетентність
- Професійні компетентності галузевого спрямування
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
Перелік професійних компетентностей:
- Мистецтво
- Інше: Дизайн
№ з/п | Назва модуля, теми |
1 | Інноваційні технології у виробництві декоративно-косметичних засобів для фарбування волосся. |
Програмні результати навчання
Знання:
- з теорії та методології проведення наукових та проєктних досліджень;
- знати та орієнтуватись у генезисі сучасного художнього процесу в дизайні, знати естетичні проблеми дизайнерських шкіл та напрямків;
- знати види об'єктів інтелектуальної власності; володіти базовими методиками захисту інтелектуальної власності; застосовувати на практиці правила оформлення прав інтелектуальної власності;
- знати та орієнтуватись у новітніх матеріалах, що використовуються при розробці об’єктів дизайну; застосовувати інноваційні методи і технології роботи з матеріалом.
- методів опрацювання наукової літератури, аналізу та узагальнення практичного (дизайнерського та педагогічного) матеріалу, принципів формування наукової теми та розуміння подальших перспектив розвитку наданої наукової проблематики в різних дослідницьких жанрах;
- сутності та специфіки навчально-виховного процесу в вищій школі, форм організації навчальної діяльності студентів, сучасних інтерактивних методів навчання;
- психологічної особливостей навчально-виховного процесу в вищій школі, психологічних основ засобів виховання та розвитку студентської особистості;
- принципів і методів викладання фахових дисциплін;
- з основних інноваційних стратегій проєктування об’єктів дизайну;
Уміння:
- застосовувати в дослідницькій діяльності принципи і методи наукового пізнання, науково-категоріальний апарат;
- використовувати методи опрацьовування наукової літератури та практичного матеріалу наукового дослідження;
- в письмовій формі логічно викладати матеріал наукового дослідження, дотримуватись принципів структури жанру наукової роботи, чітко формулювати результати дослідження і визначати подальші перспективи розвитку наукової проблематики, що досліджується;
- в усній формі логічно, ґрунтовно і переконливо презентувати результати наукового дослідження;
- використовувати в професійний (педагогічній та виконавській) діяльності результати науково-дослідної роботи;
- застосовувати в педагогічній діяльності методи, форми організації навчання в вищій школі, принципи структуризації змісту, визначення вимог та критеріїв оцінювання навчальних дисциплін;
- використовувати в педагогічній діяльності психолого-педагогічні технологіі організації навчально-виховного процесу;
- застосовувати в педагогічній діяльності методи й засоби викладання фахових дисциплін, форми роботи зі студентами;
- розуміти специфіку концептуального проєктування; здійснювати передпроєктний аналіз з урахуванням всіх вагомих чинників, що впливають на об’єкт проєктування; формулювати авторську концепцію проєкту; застосовувати методику концептуального проєктування і здійснювати процес проєктування з урахуванням сучасних технологій і конструктивних рішень, а також функціональних і естетичних вимог до об’єкта дизайну;
- відображати концептуальне рішення об’єктів дизайну, застосовувати прийоми графічної подачі при розв’язанні проєктних завдань; формувати і розвивати власний авторський стиль, манеру виконання;
- володіти формами соціальної відповідальності управлінця в галузі дизайну, обирати певну модель поведінки при спілкуванні з представниками інших професійних груп різного рівня.
Комунікація:
- здатність до міжособистісної взаємодії за принципами толерантності, діалогу, етичних норм в мистецькому, педагогічному та студентському колективах;
- здатність до міжкультурної комунікації засобами мистецтва;
- здатність до демонстрування толерантного ставлення до загальнолюдських, національних, особистісних, мистецьких цінностей.