Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Лайфгаки і фішки дистанційного навчання

Розширення знань щодо дистанційних технологій навчання, цифрових інструментів та можливостей використання штучного інтелекту у викладацькій діяльності; опанування практичних кейсів з гейміфікації навчального процесу, застосування креативних підходів.  Розширення можливостей освітян для професійного і особистісного зростання. Програма реалізовується у межах Школи кадрового резерву Всеукраїнського державно-громадського проєкту «ОСВІТНЯ ПЛАТФОРМА «ПОВІР».

Лайфгаки і фішки дистанційного навчання

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Громадська організація «ЕдКемп Україна»

Розробники / розробниці програми:

Команда Усеукраїнського державно-громадського проєкту «ОСВІТНЯ ПЛАТФОРМА «ПОВІР» у складі: Владислав Акименко, Олена Трибко

Напрями підвищення кваліфікації:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Форма підвищення кваліфікації:

  • онлайн-навчання

Види підвищення кваліфікації:

  • практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: технології дистанційного навчання в освітньому процесі

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
  • Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності

 

Сесія 1. Штучний інтелект як партнер СЕН-педагога, тренера/-ки освітньої платформи «ПОВІР»: вивчаємо нові інструменти (2 години);

 

Сесія 2. Гейміфікація навчального процесу та креативні підходи у роботі педагога (4 години);

 

Сесія 3. Меми та візуалізація. На кожну консультацію та на щодень (4 години);

 

Сертифікація  - до 20.10.2024

 

 

СЕРТИФІКАЦІЯ (4 години)

 

Виконання сертифікаційної роботи передбачає виконання теста, що складається із 18 тестових завдань за змістом 5-ти вебінарів. Для успішної сертифікації необхідно надати щонайменше 12 правильних правильних відповідей та навести приклади практичних кейсів з гейміфікації навчального процесу. 

 

учасники та учасниці розширять знання щодо дистанційних технологій навчання, цифрових інструментів та можливостей використання штучного інтелекту у викладацькій  діяльності; опанують практичні кейси з гейміфікації навчального процесу, удосконалить практичний досвід використання візуалізації для розробки навчального контенту.

Покликання на відеозаписи сесій публікується у закритому телеграм-каналі ПОВІР. СЕН-педагоги 2.0