Лайфгаки і фішки дистанційного навчання
Розширення знань щодо дистанційних технологій навчання, цифрових інструментів та можливостей використання штучного інтелекту у викладацькій діяльності; опанування практичних кейсів з гейміфікації навчального процесу, застосування креативних підходів. Розширення можливостей освітян для професійного і особистісного зростання. Програма реалізовується у межах Школи кадрового резерву Всеукраїнського державно-громадського проєкту «ОСВІТНЯ ПЛАТФОРМА «ПОВІР».
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Громадська організація «ЕдКемп Україна»Розробники / розробниці програми:
Команда Усеукраїнського державно-громадського проєкту «ОСВІТНЯ ПЛАТФОРМА «ПОВІР» у складі: Владислав Акименко, Олена ТрибкоНапрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: технології дистанційного навчання в освітньому процесі
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
Сесія 1. Штучний інтелект як партнер СЕН-педагога, тренера/-ки освітньої платформи «ПОВІР»: вивчаємо нові інструменти (2 години);
Сесія 2. Гейміфікація навчального процесу та креативні підходи у роботі педагога (4 години);
Сесія 3. Меми та візуалізація. На кожну консультацію та на щодень (4 години);
Сертифікація - до 20.10.2024
СЕРТИФІКАЦІЯ (4 години)
Виконання сертифікаційної роботи передбачає виконання теста, що складається із 18 тестових завдань за змістом 5-ти вебінарів. Для успішної сертифікації необхідно надати щонайменше 12 правильних правильних відповідей та навести приклади практичних кейсів з гейміфікації навчального процесу.
учасники та учасниці розширять знання щодо дистанційних технологій навчання, цифрових інструментів та можливостей використання штучного інтелекту у викладацькій діяльності; опанують практичні кейси з гейміфікації навчального процесу, удосконалить практичний досвід використання візуалізації для розробки навчального контенту.
Покликання на відеозаписи сесій публікується у закритому телеграм-каналі ПОВІР. СЕН-педагоги 2.0