Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Практичний вебінар "Заклад освіти в системі автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів"

Учасники програми ознайомляться з основними кроками роботи в автоматизованій системі: пошук висновку, завантаження протоколів засідань команд психолого-педагогічного супроводу, індивідуальних програм розвитку особи з особливими освітніми потребами.

Практичний вебінар "Заклад освіти в системі автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів"

Розробники / розробниці програми:

Інклюзивно-ресурсний центр Гребінківської міської ради Полтавської області

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
  • цифрова компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • дистанційна

Види підвищення кваліфікації:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Асистент вихователя
  • Асистент вчителя
  • Вихователь
  • Вихователь-методист
  • Вчитель
  • Директор
  • Завідувач
  • Заступник директора

Перелік загальних компетентностей:

  • Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
  • Ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
  • Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Дошкільна освіта
  • Інше: Інклюзивна компетентність

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • Б3.3. Здатність працювати в команді із залученими фахівцями, асистентами вчителя для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами
  • В1. Інклюзивна компетентність
  • Г1.2. Здатність планувати освітній процес
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби

Індивідуальні консультації для педагогів Гребінківської громади Полтавської області. 

             Початок о 10 годині. 

 

Програма містить практичний компонент, який спрямований на:

 - розвиток цифрової компетентності педагогів щодо роботи в системі та ознайомлення з інтерфейсом;

 - розвиток вміння працювати з даними;

 - формування вміння працювати в команді. 

 

Учасники вебінару удосконалять навички роботи в АС “ІРЦ”, зможуть ефективніше здійснювати роботу, пов'язану з наповненням кабінету закладу освіти щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.