Всеукраїнський семінар-практикум для голів обласних методичних об’єднань гуртків науково-технічного напряму
Метою програми є дослідження та обговорення викликів, потенціалу науково-технічного напряму позашкільної освіти. Педагогічні працівники закладів освіти сформують компетентності з метою розвитку STEM-освіти в Україні.
Подати заявку
124
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Український державний центр позашкільної освітиРозробники / розробниці програми:
Український державний центр позашкільної освітиОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Вчитель
- Директор
- Завідувач
- Заступник директора
- Заступник завідувача
- Заступник керівника
- Керівник
- Керівник відділу (лабораторії, кабінету, частини) з основного напряму діяльності
- Керівник гуртка
- Керівник секції
- Керівник інших форм гурткової роботи
- Методист
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Компетентності у галузі природничих наук
- Компетентності у галузі техніки і технологій
- Лідерська компетентність
- Навчання впродовж життя
- Організаційна компетентність
- Професійні компетентності галузевого спрямування
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Позашкільна освіта
- Природничі науки
- Технології
- Трудове навчання
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- А2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу
- А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
- В2. Здоров’язбережувальна компетентність
- Г2. Організаційна компетентність
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
Програма складається із модуля і представлена наступною тематикою:
Зміни в освітній політиці щодо розвитку науково-технічного напряму позашкільної освіти та STEM-освіти в України.
Здобуті компетентності відповідно до програми підвищення кваліфікації