Навчання через гру: освітні квести
Запрошуємо на тренінг "Навчання через гру: освітні квести", на якому : - розберемо що таке таке квест-технологія; - проаналізуємо помилки при створенні квест-технології; - навчимося створювати власний освітній квест.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Благодійна організація «Благодійний фонд «Схід-СОС»Розробники / розробниці програми:
Сокол Ірина Миколаївна - кандидатка педагогічних наук, доцентка, вчителька інформатики Комунального закладу "Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Січовий колегіум" Запорізької обласної ради. Співавторка модельної програми “Робототехніка, 5-6 класи” Фіналістка Global Teacher Prize Ukraine -2022, в номінації “Вчитель-новатор” Авторка методичних посібників з робототехніки, квест-технології, сервісів Веб 2.0 тощо.Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- очна
Види підвищення кваліфікації:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вчителя
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Педагог-організатор
Перелік загальних компетентностей:
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Цифрова
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
Квест-технологія: основи та принципи.
Аналіз помилок: поширені помилки та їх уникнення.
Створення квесту: покрокове керівництво та практичні вправи.
Учасники зрозуміють сутність та принципи квест-технології в навчанні.
Учасники зможуть ідентифікувати та уникати поширених помилок при створенні освітніх квестів.
Учасники здобудуть практичні навички створення власних освітніх квестів для застосування в навчальному процесі.