Мовно-літературна освітня галузь: нові підходи до викладання
розвиток професійних та інформаційно-цифрових компетентностей освітян.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ФОП Базильська Надія МихайлівнаРозробники / розробниці програми:
ФОП Базильська Надія МихайлівнаОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Вільне володіння державною мовою
- Громадянські та соціальні компетентності
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
- Емоційно-етична компетентність
- Інноваційна компетентність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Рефлексивна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Зарубіжна література
- Українська література
- Українська мова
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
- Г1.2. Здатність планувати освітній процес
- Г3.3. Здатність забезпечувати самооцінювання та взаємооцінювання результатів навчання учнів
- Д3. Рефлексивна компетентність
1) Новаторські підходи до уроків української мови: творче письмо щодня;
2) Як мислити креативно: огляд книг, найважливіші цитати, ідеї, які виникли під час читання
3) Інтерактивні методи для мотивації учнів на уроках літератури.
4) Робота в команді: проєкти, розслідування, поробки, літературні сади
учасник/учасниця ознайомилися інноваційними технологіями для покращення викладання уроків словесності; розвинули потребу у вдосконаленні професійної майстерності, усвідомлюють важливість використання різних форм роботи на уроках, уміють створювати дидактичні матеріали, креативні вправи
Базильська Надія Михайлівна,
учителька, поетка, співавторка підручників із зарубіжної літератури, інтегрованого курсу літератури у НУШ, посібників з української мови та літератури, авторка та ведуча вебінарів для освітян України, авторка творчих зошитів, різноманітних дидактичних матеріалів, адміністраторка фб-спільноти «Літературний сад».
Пропоную співпрацю щодо підвищення професійної кваліфікації педпрацівників вашого закладу та запрошую відвідати мої вебінари. Для детальної інформації звертайтеся у приватні повідомлення.