Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Майстерні для освітян: “Дебатна освіта: на шляху до подолання освітніх втрат”

Навчати педагогів впроваджувати дебатні методики, які допомагають учням критично осмислювати інформацію, розвивати навички читання, пошуку та розуміння інформації, комунікації та аргументації в дітей, що сприяє глибшому розумінню матеріалу та покращенню навчальних результатів. Підготувати вчителів до того, щоб допомогти дітям осмислити актуальні соціальні теми, виховуючи в них відповідальне ставлення до суспільства та розуміння своєї ролі в житт держави. Поширювати інформацію про дебатну освіту в Україні. Залучати нових освітян та заклади освіти до всеукраїнського дебатного руху. Розширювати дебатну спільноту в Україні.

Майстерні для освітян: “Дебатна освіта: на шляху до подолання освітніх втрат”

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

ФОП Рухлова Ольга Вікторівна

Розробники / розробниці програми:

Рухлова Ольга Вікторівна

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • мовленнєва, комунікаційна компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна, дистанційна

Види підвищення кваліфікації:

  • майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями прав людини
  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Лідерська компетентність
  • Мовленнєва та комунікаційна компетентність
  • Рефлексивна компетентність
  • Соціально-емоційна компетентність

Перелік професійних компетентностей:

  • Громадянська освіта
  • Позашкільна освіта

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
  • А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
  • А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • В3. Проєктувальна компетентність
  • Д3. Рефлексивна компетентність
Дебатна освіта в Україні: дебати у школі та позашкіллі
  • дебати як навчальна технологія та інтелектуальна гра;
  • комунікативні ігри та дебатні вправи;
  • вправи для розвитку критичного мислення.
Дебати як засіб формування громадянської свідомості школярів
  • знайомство з форматом Карла Поппера (особливості, регламент виступів, ролі спікерів);
  • аргументація – спростування – контраргументація;
  • знайомство з форматом Карла Поппера з елементами полісі-кейсу (особливості, регламент виступів, ролі спікерів).
Дебати як засіб формування навичок ведення ефективного діалогу 
  • активне слухання і питання в дебатах;
  • знайомство з Всесвітнім шкільним форматом (особливості, регламент виступів, ролі спікерів);
  • суддівство в дебатах.
Дебати у школі: від теорії до практики
  • дебатний практикум;
  • дебатні можливості для школярів в Україні.
  • Педагог_иня може впроваджувати дебатні методики, які допомагають учням критично осмислювати інформацію, розвивати навички читання, пошуку та розуміння інформації, комунікації та аргументації в дітей, що сприяє глибшому розумінню матеріалу та покращенню навчальних результатів.
  • Учитель_ка готовий_а до того, щоб допомогти дітям осмислити актуальні соціальні теми, виховуючи в них відповідальне ставлення до суспільства та розуміння своєї ролі в  житт держави.
  • Учитель_ка є частиною всеукраїнського дебатного руху в Україні.

За запитом