Майстерні для освітян: “Дебатна освіта: на шляху до подолання освітніх втрат”
Навчати педагогів впроваджувати дебатні методики, які допомагають учням критично осмислювати інформацію, розвивати навички читання, пошуку та розуміння інформації, комунікації та аргументації в дітей, що сприяє глибшому розумінню матеріалу та покращенню навчальних результатів. Підготувати вчителів до того, щоб допомогти дітям осмислити актуальні соціальні теми, виховуючи в них відповідальне ставлення до суспільства та розуміння своєї ролі в житт держави. Поширювати інформацію про дебатну освіту в Україні. Залучати нових освітян та заклади освіти до всеукраїнського дебатного руху. Розширювати дебатну спільноту в Україні.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ФОП Рухлова Ольга ВікторівнаРозробники / розробниці програми:
Рухлова Ольга ВікторівнаОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- очна, дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями прав людини
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Лідерська компетентність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Рефлексивна компетентність
- Соціально-емоційна компетентність
Перелік професійних компетентностей:
- Громадянська освіта
- Позашкільна освіта
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- В3. Проєктувальна компетентність
- Д3. Рефлексивна компетентність
Дебатна освіта в Україні: дебати у школі та позашкіллі |
|
Дебати як засіб формування громадянської свідомості школярів |
|
Дебати як засіб формування навичок ведення ефективного діалогу |
|
Дебати у школі: від теорії до практики |
|
- Педагог_иня може впроваджувати дебатні методики, які допомагають учням критично осмислювати інформацію, розвивати навички читання, пошуку та розуміння інформації, комунікації та аргументації в дітей, що сприяє глибшому розумінню матеріалу та покращенню навчальних результатів.
- Учитель_ка готовий_а до того, щоб допомогти дітям осмислити актуальні соціальні теми, виховуючи в них відповідальне ставлення до суспільства та розуміння своєї ролі в житт держави.
- Учитель_ка є частиною всеукраїнського дебатного руху в Україні.
За запитом