Організація навчання з психосоціальної підтримки в межах SEB-підходу для педагогів із прикордонних регіонів України
Підвищити якість психосоціальної та освітньої підтримки дітей та підлітків у чотирьох прикордонних та постраждалих регіонах України шляхом поширення методики SEB (Сенсорно-Емоційно-Поведінковий підхід)
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ГО "МАМА ПОРУЧ"Розробники / розробниці програми:
Ярослава Мозгова — засновниця ГО "МАМА ПОРУЧ" Марина Крісов — очільниця міжнародної ГО «International Inclusion Foundation», експертка з питань інклюзіїОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
Форма підвищення кваліфікації:
- очна, дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вихователя
- Асистент вчителя
- Асистент вчителя-реабілітолога
- Вихователь
- Вчитель
- Вчитель-реабілітолог
- Логопед
- Практичний психолог
- Психолог
- Соціальний педагог
Перелік загальних компетентностей:
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Усі
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- Б1. Психологічна компетентність
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- В1. Інклюзивна компетентність
- В1.2. Здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами
- В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
Ознайомлення з філософією інклюзії — 4 год.
Ознайомлення з методикою SEB (Сенсорно-Емоційно-Поведінковий підхід) — 12 год.
Практика роботи з дітьми з вразливих категорій за методикою SEB (Сенсорно-Емоційно-Поведінковий підхід) — 12 год.
Обговорення практичних кейсів учасників навчання — 4 год.
Поглиблено розуміння інклюзії.
Ознайомлено з методикою SEB (Сенсорно-Емоційно-Поведінковий підхід).
Відпрацьовано інструментарій методики SEB (Сенсорно-Емоційно-Поведінковий підхід).