Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Організація навчання з психосоціальної підтримки в межах SEB-підходу для педагогів із прикордонних регіонів України

Підвищити якість психосоціальної та освітньої підтримки дітей та підлітків у чотирьох прикордонних та постраждалих регіонах України шляхом поширення методики SEB (Сенсорно-Емоційно-Поведінковий підхід)

Організація навчання з психосоціальної підтримки в межах SEB-підходу для педагогів із прикордонних регіонів України

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

ГО "МАМА ПОРУЧ"

Розробники / розробниці програми:

Ярослава Мозгова — засновниця ГО "МАМА ПОРУЧ" Марина Крісов — очільниця міжнародної ГО «International Inclusion Foundation», експертка з питань інклюзії

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна, дистанційна

Види підвищення кваліфікації:

  • практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
  • семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Асистент вихователя
  • Асистент вчителя
  • Асистент вчителя-реабілітолога
  • Вихователь
  • Вчитель
  • Вчитель-реабілітолог
  • Логопед
  • Практичний психолог
  • Психолог
  • Соціальний педагог

Перелік загальних компетентностей:

  • Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Усі

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
  • Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
  • В1. Інклюзивна компетентність
  • В1.2. Здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами
  • В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу

Ознайомлення з філософією інклюзії — 4 год.

Ознайомлення з методикою SEB (Сенсорно-Емоційно-Поведінковий підхід) — 12 год.

Практика роботи з дітьми з вразливих категорій за методикою SEB (Сенсорно-Емоційно-Поведінковий підхід) — 12 год.

Обговорення практичних кейсів учасників навчання — 4 год.

Поглиблено розуміння інклюзії.

Ознайомлено з методикою SEB (Сенсорно-Емоційно-Поведінковий підхід).

Відпрацьовано інструментарій методики SEB (Сенсорно-Емоційно-Поведінковий підхід).