Створення та використання QR-кодів в освітньому процесі
Як QR-коди можуть зробити навчання цікавішим і ефективнішим? Переваги, приклади застосування та поради щодо використання в освітньому процесі.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Благодійна організація «Благодійний фонд «Схід-СОС»Розробники / розробниці програми:
Сокол Ірина Миколаївна - кандидатка педагогічних наук, доцентка, вчителька інформатики Комунального закладу "Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Січовий колегіум" Запорізької обласної ради. Співавторка модельної програми “Робототехніка, 5-6 класи” Фіналістка Global Teacher Prize Ukraine -2022, в номінації “Вчитель-новатор” Авторка методичних посібників з робототехніки, квест-технології, сервісів Веб 2.0 тощо.Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- очна
Види підвищення кваліфікації:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вчителя
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Педагог-організатор
Перелік загальних компетентностей:
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Цифрова
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
1. Що таке QR-коди?
• Принцип роботи та види інформації, які можна зашифрувати.
2. Переваги використання QR-кодів:
• Зручність, інтерактивність, економія часу, екологічність.
3. Приклади застосування:
• Завдання для учнів, посилання на ресурси, інтерактивні екскурсії, оцінювання.
4. Практичні поради:
• Інструменти для створення QR-кодів.
• Як інтегрувати QR-коди у навчальні матеріали.
1. Розуміння принципів роботи та можливостей QR-кодів.
2. Уміння створювати QR-коди за допомогою доступних інструментів.
3. Знання способів інтеграції QR-кодів у навчальний процес.
4. Розробка інтерактивних завдань і матеріалів з використанням QR-кодів.
5. Покращення ефективності та цікавості навчання.