Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Інклюзивна освіта: рівень свідомості нації. Психологічний супровід дітей з порушенням інтелектуального розвитку в інклюзивному класі

Як надати якісну підтримку дітям із особливими освітніми потребами? Обговорення психологічних аспектів і специфіки навчання таких дітей.

Інклюзивна освіта: рівень свідомості нації. Психологічний супровід дітей з порушенням інтелектуального розвитку в інклюзивному класі

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Благодійна організація «Благодійний фонд «Схід-СОС»

Розробники / розробниці програми:

Луцюк Олена Анатоліївна, практичний психолог вищої категорії

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • Інше: Психологічна компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна

Види підвищення кваліфікації:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Асистент вчителя
  • Вчитель
  • Директор

Перелік загальних компетентностей:

  • Рефлексивна компетентність

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Психологічна

1. Вступ до інклюзивної освіти:

• Поняття інклюзії та її значення для розвитку дітей із особливими освітніми потребами.

• Правові аспекти та принципи інклюзивного навчання.

2. Психологічні аспекти роботи з дітьми:

• Розуміння емоційних і поведінкових особливостей дітей.

• Побудова довірливих стосунків із учнями та їхніми батьками.

3. Специфіка навчання дітей із порушеннями інтелектуального розвитку:

• Методи адаптації навчальних матеріалів.

• Індивідуальний підхід до організації освітнього процесу.

4. Створення інклюзивного середовища:

• Роль педагога в підтримці позитивної атмосфери в класі.

• Залучення інших учнів до підтримки дітей із особливими потребами.

5. Практичні кейси та рекомендації:

• Розбір ситуацій із реальної практики.

• Інструменти та ресурси для покращення роботи з дітьми в інклюзивному класі.

1. Розуміння принципів інклюзивної освіти та її значення.

2. Навички побудови довірливих стосунків із дітьми та батьками.

3. Уміння адаптувати навчальні матеріали для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку.

4. Знання методів створення комфортного інклюзивного середовища.

5. Готовність застосовувати індивідуальний підхід та використовувати ефективні інструменти у роботі.

6. Покращення компетенцій у вирішенні складних ситуацій у навчальному процесі.