Перша психологічна допомога у роботі вчителя
Ознайомити педагогів із основами першої психологічної допомоги, навчити вчасно реагувати на стресові ситуації, підтримувати учнів у кризових станах і створювати безпечне емоційне середовище для навчання та розвитку.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Благодійна організація «Благодійний фонд «Схід-СОС»Розробники / розробниці програми:
Меширефова КатеринаОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- Інше: Психологічна компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- очна
Види підвищення кваліфікації:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вчителя
- Вчитель
- Директор
Перелік загальних компетентностей:
- Рефлексивна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Психологічна
1. Основи першої психологічної допомоги та її роль у роботі вчителя.
2. Розпізнавання та стабілізація емоційних станів учнів.
3. Комунікація з дітьми у кризових ситуаціях.
4. Практичні інструменти для підтримки учнів та саморегуляції педагогів.
5. Створення безпечного та підтримуючого навчального середовища.
1. Учасники знатимуть основи першої психологічної допомоги та її принципи.
2. Навчаться розпізнавати ознаки стресу та кризових станів у дітей.
3. Опанують техніки емоційної стабілізації та підтримки учнів.
4. Покращать навички комунікації в кризових ситуаціях.
5. Зможуть створювати безпечне та сприятливе для навчання середовище.
6. Отримають практичні інструменти для власної емоційної стійкості.