Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Навчання у надзвичайних ситуаціях

• Опрацювавши тренінг, учасники знатимуть: • 1. Яка перша допомога для психічного здоров'я. • 2. Як впливає травма на студентів та викладачів. Як вийти із травми. • 3 . Що таке соціально-емоційне навчання. • 4. Що таке конфліктно-чутливе навчання. • 5. Як навчати з обмеженими ресурсами. • 6. Як турбуватися про власне благополуччя.

Навчання у надзвичайних ситуаціях

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Ремез Інна Василівна

Розробники / розробниці програми:

Ремез Інна Василівна Київський Національний Університет Технологій та Дизайну

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • емоційно-етична компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна

Види підвищення кваліфікації:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Викладач
  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора
  • Методист
  • Педагог професійного навчання

Перелік загальних компетентностей:

  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
  • Емоційно-етична компетентність
  • Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Психологія

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
  • Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
  • Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
  • Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
  • Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі

Консультування.

План Тренінгу

Сесія 1

  • 1.Стартові завдання (10 хв)
  • 2. Перша допомога для психічного  здоров'я (15 хв)
  • 3.Вплив травми на студентів та викладачів. Вихід із травми (15 хв)
  • 2.Соціально-емоційне навчання (15 хв)
  • 4. Підсумки, поради та фідбек (5 хв)

Сесія 2

  • 1. Стартові завдання (10 хв)
  • 2.Конфліктно-чутливе навчання (15 хв)
  • 3.Навчання з обмеженими ресурсами (15 хв)
  • 3.Благополуччя викладача (15 хв)
  • 4. Підсумки, поради та фідбек (5хв)

 

 

Опрацювавши тренінг, учасники вмітимуть:
• 1. Надавати студентам першу допомогу для психічного  здоров'я.
• 2. Виходити із травми.
• 3. Застосовувати елементи  соціально-емоційного навчання.
• 4.Застосовувати елементи конфліктно-чутливого навчання.
• 5. Використовувати елементи навчання з обмеженими ресурсами.
• 6. Турбуватися про власне благополуччя. Вести щоденник турботи про себе.
 

2 годинний тренінг з перервами 10 хв між секціями.