Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Стратегії CLIL на уроках іноземної мови

Визначити концепцію та принципи CLIL , щоб розвивати мовні навички за допомогою наукових інструкцій. Розробити плани уроків CLIL, які включають 4 Cs CLIL. Адаптувати наукові матеріали для CLIL. Впровадити модель CLIL у своїй школі.

Стратегії CLIL на уроках іноземної мови

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

ФОП Ткач Тетяна Миколаївна

Розробники / розробниці програми:

Ткач Тетяна МИколаївна

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна, дистанційна

Види підвищення кваліфікації:

  • практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
  • семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Викладач
  • Вихователь-методист
  • Вчитель
  • Керівник гуртка
  • Методист
  • Старший викладач

Перелік загальних компетентностей:

  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Мовленнєва та комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Іноземна мова (англійська)
  • Іноземна мова (іспанська)
  • Іноземна мова (німецька мова)
  • Іноземна мова (французька)

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • А1.3. Здатність забезпечувати навчання учнів іноземній мові та спілкуватися іноземною мовою у професійному колі (для вчителів іноземної мови)
  • А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів
  • Д1. Інноваційна компетентність
  • Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
  • Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д3. Рефлексивна компетентність
  • Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби

Введення в CLIL

Планування  CLIL теми уроку

Планування розділу уроку CLIL: розробка завдань і дій

Впровадження моделі CLIL у класі/школі

 

 

 

Визначення концепції та принципів CLIL та пояснення, чим цей підхід навчання відрізняється від традиційного навчання мови.
Розробка плани підрозділів CLIL, які включають 4 Cs CLIL.
Адаптуйтування наукових матеріалів для CLIL
Використання різних стратегій, щоб розвивати мовні навички за допомогою наукових інструкцій.
Впровадження моделі CLIL у своїй школі/класі