Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Візуальний розклад для дітей з РАС: важливість та покрокова інструкція зі створення за допомогою Canva

Підвищити рівень знань педагогів про значення візуальних розкладів для підтримки навчання та організації дітей з розладами аутистичного спектра (РАС). Удосконалити навички роботи у сервісі Canva шляхом опанування практичного майстер-класу зі створення ефективного розкладу за допомогою інструментів сервісу.

Візуальний розклад для дітей з РАС: важливість та покрокова інструкція зі створення за допомогою Canva

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

ФОП Валівоць Ірина Юріївна

Розробники / розробниці програми:

Валівоць Ірина Юріївна

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • дистанційна

Види підвищення кваліфікації:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
  • майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Асистент вихователя
  • Асистент вчителя
  • Вихователь
  • Вчитель

Перелік загальних компетентностей:

  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Дошкільна освіта
  • Початкова школа
  • Інше: Базова середня освіта

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
  • В1. Інклюзивна компетентність

Що таке візуальний розклад?

  • Основи поняття.
  • Приклади, як візуальний розклад допомагає структурувати день для дітей з РАС.

Чому візуальний розклад важливий для дітей з РАС?

Основні принципи створення візуального розкладу.
Практична частина: як створити візуальний розклад у Canva.

Знайомство з Canva:

  • Короткий огляд сервісу Canva та його можливостей.
  • Реєстрація та вибір безкоштовних шаблонів.

Покрокова інструкція зі створення візуального розкладу.

Приклади на практиці.

Самостійна практична робота зі створення розкладу.

 

Після участі у вебінарі ви зможете:
 

  • Пояснити, чому візуальні розклади є важливими для дітей з розладами аутистичного спектра (РАС).
  • Розпізнавати, як візуальні розклади сприяють розвитку самостійності, зниженню тривожності та організації навчального процесу для дітей з РАС.
  • Використовувати платформу Canva для створення індивідуальних візуальних розкладів.
  • Адаптувати розклади під вікові та індивідуальні потреби дітей.
  • Розробляти та впроваджувати візуальні розклади у навчальний процес (шкільний чи домашній).
  • Використовувати розклади для покращення комунікації та взаємодії з дітьми з РАС.
  • Створювати яскраві, привабливі та ефективні візуальні матеріали, які полегшують сприйняття інформації дітьми.
  • Впроваджувати сучасні цифрові інструменти у свою педагогічну діяльність.