Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Інноваційні методи роботи з учнями в організації навчального процесу

Розширення професійних компетенцій педагогів у використанні інноваційних методів та інструментів для організації сучасного освітнього процесу, що сприятиме підвищенню зацікавленості учнів, розвитку критичного мислення, творчих здібностей і формуванню практичних навичок.

Інноваційні методи роботи з учнями в організації навчального процесу

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Благодійна організація «Благодійний фонд «Схід-СОС»

Розробники / розробниці програми:

Вікторія Сімакова

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • цифрова компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна

Види підвищення кваліфікації:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Асистент вчителя
  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора
  • Педагог-організатор

Перелік загальних компетентностей:

  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Цифрова

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність

1. Інтерактивні методи та проєктне навчання.

2. Використання цифрових інструментів у навчанні.

3. Гейміфікація як засіб мотивації учнів.

4. Персоналізований підхід до навчання.

5. Сучасні методи оцінювання.

6. Організація ефективної взаємодії в класі.

1. Освоєння інноваційних методів і цифрових інструментів.

2. Зростання зацікавленості та мотивації учнів.

3. Розвиток ключових компетентностей: критичне мислення, творчість, комунікація.

4. Ефективна організація та оцінювання навчального процесу.