Інноваційні методи роботи з учнями в організації навчального процесу
Розширення професійних компетенцій педагогів у використанні інноваційних методів та інструментів для організації сучасного освітнього процесу, що сприятиме підвищенню зацікавленості учнів, розвитку критичного мислення, творчих здібностей і формуванню практичних навичок.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Благодійна організація «Благодійний фонд «Схід-СОС»Розробники / розробниці програми:
Вікторія СімаковаОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- очна
Види підвищення кваліфікації:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вчителя
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Педагог-організатор
Перелік загальних компетентностей:
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Цифрова
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
1. Інтерактивні методи та проєктне навчання.
2. Використання цифрових інструментів у навчанні.
3. Гейміфікація як засіб мотивації учнів.
4. Персоналізований підхід до навчання.
5. Сучасні методи оцінювання.
6. Організація ефективної взаємодії в класі.
1. Освоєння інноваційних методів і цифрових інструментів.
2. Зростання зацікавленості та мотивації учнів.
3. Розвиток ключових компетентностей: критичне мислення, творчість, комунікація.
4. Ефективна організація та оцінювання навчального процесу.