Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Розробка програм і матеріалів для навчання дітей в умовах війни (поглиблений рівень)

Забезпечити навчально-методичну підтримку вчительства для навчання дітей із ТОТ і ДОТ

Розробка програм і матеріалів для навчання дітей в умовах війни (поглиблений рівень)

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Солом'янські котики

Розробники / розробниці програми:

Ярослава Мозгова

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна

Види підвищення кваліфікації:

  • семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Лідерська компетентність
  • Організаційна компетентність
  • Інше: Предметно-методична

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Усі

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • Г2. Організаційна компетентність
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д3. Рефлексивна компетентність

1. Знайомство з візією держави щодо трансформації та розвитку Міжнародної української школи.

2. Напрацювання варіантів освітніх послуг задля реалізації запланованих змін.

3. Визначення ключових змін у межах галузі для навчання дітей із ТОТ і ДОТ.

1. Ознайомлено з ключовими аспектами відновлення освіти на ТОТ і ДОТ.

2. Опрацьовано матеріали для навчання дітей в умовах війни.

3. Розглянуто шляхи забезпечення вчительства та учнівства релевантними навчально-методичними матеріалами.