Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

«Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу на уроках німецької мови в умовах дистанційного навчання»

Професійний розвиток учителів іноземної мови відповідно до державної політики у галузі освіти в умовах дистанційного навчання.

«Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу на уроках німецької мови в умовах дистанційного навчання»

Розробники / розробниці програми:

Вострікова В.В., к.п.н., доцент, методист навчально-методичної лабораторії іноземних мов

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна, дистанційна

Види підвищення кваліфікації:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Вчитель

Перелік загальних компетентностей:

  • Здатність спілкуватися іноземними мовами

Перелік професійних компетентностей:

  • Іноземна мова (німецька мова)

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
  • А1.3. Здатність забезпечувати навчання учнів іноземній мові та спілкуватися іноземною мовою у професійному колі (для вчителів іноземної мови)
  • А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
  • Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства
  • Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
  • Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
  • Г3.1. Здатність здійснювати оцінювання результатів навчання учнів

НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН 

(очна/ дистанційна форма навчання) 

 № Зміст  Усьог о Лекції Семін арські 

Практич

ні 

Самостій на робота
Модуль 1. Інформаційно-мотиваційний   
1.1.  

Професійний      розвиток     педагога      в     умовах

формальної, неформальної та інформальної освіти 

 4   
 Усього 4 
Модуль 2. Професійно-діяльнісний   
2.1.  Сучасні аспекти викладання іноземної мови комунікативно-діяльнісний підхід.    
2.2.  Використання он-лайн ресурсів на заняттях з німецької мови для формування умінь говоріння  і аудіювання. 

 2 

 

   
2.3.  Дизайн сучасного уроку з використанням цифрових технологій.   
2.4.   Максимізація можливостей для мовленнєвої активності на онлайн-уроках іноземної мови    4   
2.5. Нейромережі для вчителів: ідеї для фантастичних уроків на кожен день.  2    
2.6.   Вдосконалення навичок мовлення на онлайн уроках німецької мови.  2    
2.7.  Професійна рефлексія вчителя як запорука його професійного розвитку  2    
2.8.  Психолого-педагогічний супровід та надання підтримки для дітей з ООП, які мають наслідки психологічної травми 

 2 

 

   
2.9.  Нейродидактика як сучасний тренд в освіті: як навчати за законами мозку?  4   
 Усього 26  14 12 
Модуль 3. Рефлексивно-аналітичний   
3.1.  Зворотний зв'язок. Тестування    
 Усього  
 Разом 30 14 16 

Очікувані результати навчання: 

  • опанувати ключові поняття та сучасні тенденції в іншомовній галузі;  уміти використовувати теоретичні знання і практичні навички для ефективної організації освітнього процесу; 
  • удосконалити вміння самоосвітньої діяльності, що забезпечить розвиток професійної компетентності в сфері добору й застосування доцільних форм, методів, технологій та засобів навчання англійської мови. 
  • уміти визначати предметний зміст і послідовність його опрацювання з урахуванням вимог державного стандарту загальної середньої освіти, типових освітніх програм, попередніх результатів навчання учнів їх освітніх потреб; 
  • уміти розвивати та формувати в учнів ключові компетентності та уміння, спільні для всіх компетентостей; формувати готовність до їх застосування у позанавчальній діяльності; 
  • застосовувати міжпредметні зв’язки та інтеграцію змісту різних освітніх галузей, навчальних предметів під час підготовки та проведення навчальних занять; 
  • оцінювати результати навчання учнів і здійснювати їх моніторинг на основі засадах компетентнісного підходу; 
  • організовувати освітній процес відповідно до вимог законодавства; 
  • застосовувати  комунікативно-діяльнісний підхід в освітньому процесі.