Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Практична презентація посібника «Я можу». Освоєння тілесних технік для рівноваги та відновлення.

ознайомити учасників з основами понять стресу та психотравми, та з тілесно-орієнтованим підходом для відновлення та саморегуляції.

Практична презентація посібника «Я можу». Освоєння тілесних технік для рівноваги та відновлення.

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

ФОП Сорока Маргарита Анатоліївна

Розробники / розробниці програми:

Захід реалізується в межах проєкту «Розширення можливостей громадянського суспільства для ненасильницької трансформації конфліктів за участю державних суб’єктів» що реалізується в рамках Угоди про партнерство між БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЄЮ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «СХІД-СОС» та KURVE Wustrow

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • емоційно-етична компетентність
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна/денна

Види підвищення кваліфікації:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Практичний психолог
  • Психолог
  • Соціальний педагог
  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
  • Емоційно-етична компетентність
  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Психологія, соціологія, травмотерапія SEP

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • Б1. Психологічна компетентність

23.02.2025 (День перший)

09:45 – 10:00Збір учасників.
10:00 – 10:45

Вітання. Знайомство з тренером, проектом та програмою.

Знайомство з учасницями – вправа.

Очікування від тренінгу.

Правила групи.

10:45 – 11:15Вступ «Я = моє тіло»
11:15 – 11:30Вправа на проявлення стосунків з тілом.
11:30 – 11:45Кава-пауза
11:45 – 12:00Вправа
12:00 – 13:00Мова тіла – відчуття.
13:00 – 14:00Обід
14:00 – 14:15Енерджайзер
14:15 – 15:00Як людина долає стреси.
15:00 – 15:30Вправа 2 груп –вплив стресу на тіло
15:30 – 16:00Саморегуляція – ключ.
16:00 – 16:15Кава-пауза
16:15 – 17:00Саморегуляція – взаємо регуляція.
17:00 – 17:30Вправа
17:30 – 18:00Рефлексія першого дня. Домашнє завдання (лист догляду за собою).

 

 

 

 

24.02.2025 (День другий)

09:45 – 10:00Збір учасників
10:00 – 10:30Вітання. Вправа. Відповіді на питання.
10:30 – 11:15Джерела ресурсів
11:15 – 11:30Вправа на саморегуляцію
11:30 – 11:45Кава-пауза
11:45 – 12:00Вправа на внутрішню рівновагу
12:00 – 13:00Презентація посібника
13:00 – 14:00Обід
14:00 – 14:20Енерджайзер.
14:20 – 15:30Тема – як обирати свою реакцію.
15:30 – 16:00Вправа
16:00 – 16:15Кава-пауза
16:15 – 17:00Вправа
17:00 – 18:00Рефлексія тренінгу. Завершення.

Ознайомити учасників з основами понять стресу та психотравми, та з тілесно-орієнтованим підходом для відновлення та саморегуляції.

 

Після проходження тренінгу учасники зможуть:

1. Теоретичні знання:

  • Розуміти:
    • Визначення та відмінності понять "стрес" та "психотравма".
    • Фізіологічні та психологічні механізми розвитку стресу та психотравми.
    • Види та класифікацію стресових та психотравматичних подій.
    • Наслідки пережитого стресу та психотравми для фізичного та психічного здоров'я.
  • Знати:
    • Основні принципи тілесно-орієнтованого підходу.
    • Методи та техніки тілесно-орієнтованої терапії для відновлення та саморегуляції.
    • Як інтегрувати тілесно-орієнтований підхід у свою роботу з різними категоріями населення.

2. Практичні навички:

  • Застосовувати:
    • Практичні методи саморегуляції для зниження рівня стресу та емоційного напруження.
    • Техніки тілесно-орієнтованої терапії для відновлення після пережитого стресу або психотравми.
    • Вправи для розвитку усвідомлення тілесних відчуттів та емоцій.
  • Вміти:
    • Виявляти ознаки стресу та психотравми у себе та інших.
    • Надавати першу психологічну допомогу при стресових та психотравматичних ситуаціях.
    • Створювати безпечний та підтримуючий простір для роботи з людьми, які пережили стрес або психотравму.

3. Професійні якості:

  • Розвинути:
    • Емоційну стійкість та стресостійкість.
    • Навички емпатії та активного слухання.
    • Толерантність та повагу до індивідуальних особливостей кожної людини.
  • Усвідомити:
    • Важливість турботи про власне психологічне здоров'я та профілактику професійного вигорання.
    • Етичні принципи роботи з людьми, які пережили стрес або психотравму.

4. Додаткові результати:

  • Отримати:
    • Інформаційні матеріали та ресурси для подальшого самоосвіти.
    • Контакти з колегами та експертами у сфері психологічної допомоги.
  • Можливість:
    • Обмінюватися досвідом та отримувати підтримку від колег.
    • Брати участь у подальших навчальних програмах та тренінгах з тілесно-орієнтованої терапії.

Тренер: психолог, травматерапевт SEP - Мартиненко Анастасія.

Лютий-березень