Ключ до ефективності: вправи для активізації мислення
Мета програми – розвиток когнітивних навичок, підвищення рівня критичного та креативного мислення, а також формування стратегій для покращення концентрації, аналізу інформації та прийняття рішень. Програма спрямована на розвиток когнітивних здібностей, таких як пам’ять, увага та швидкість мислення, формування гнучкого мислення, здатності знаходити нестандартні рішення та адаптуватися до змін, зміцнення аналітичних навичок, уміння оцінювати інформацію, виокремлювати головне та робити висновки, а також покращення навичок комунікації та аргументації, що допоможе чітко висловлювати думки та переконувати. Програма містить вправи та техніки, які сприяють активізації мислення та підвищенню ефективності у навчанні, роботі та повсякденному житті.

Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Благодійна організація «Благодійний фонд «Схід-СОС»Розробники / розробниці програми:
Леся Павлюк - вчителька початкових класів ліцею № 7 Івано-Франківської міськради, переможниця національної премії Global Teacher Prize Ukraine 2024.Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- очна
Види підвищення кваліфікації:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вчителя
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Педагог-організатор
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями добробуту та здорового способу життя
- Навчання впродовж життя
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Цифрова
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- Б1. Психологічна компетентність
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
Програма включає вправи для розвитку когнітивних навичок, покращення пам’яті, концентрації уваги та швидкості мислення. Учасники ознайомляться з техніками гнучкості мислення, навчаться знаходити нестандартні рішення та розвивати креативність. Особлива увага приділяється аналітичному та критичному мисленню, вмінню аналізувати інформацію, розрізняти факти та суб’єктивні судження, а також логічно вибудовувати аргументацію. Окремо розглядаються навички ефективної комунікації, побудови переконливих аргументів і активного слухання. Програма містить практичні завдання, інтерактивні вправи та рефлексійні сесії, що сприяють закріпленню знань та їхньому застосуванню у реальних ситуаціях.
Підвищення рівня критичного, аналітичного та креативного мислення, покращення навичок швидкої обробки та аналізу інформації, розвиток гнучкості мислення та здатності знаходити нестандартні рішення в педагогічній діяльності. Учасники навчаться ефективно застосовувати методи активізації когнітивних процесів в освітньому процесі, покращать навички аргументації та комунікації, що сприятиме більш ефективному викладанню та взаємодії з учнями. Очікується також підвищення рівня впевненості у використанні сучасних методик розвитку мислення, що допоможе педагогам створювати інноваційне освітнє середовище та мотивувати учнів до глибшого пізнання та саморозвитку.