Мовна грамотність і комунікація в професійній діяльності вчителя фізичної культури
Розвиток мовно-комунікативної компетентності педагога для забезпечення ефективної професійно-педагогічної комунікації
Подати заявку
112

Суб’єкт підвищення кваліфікації:
КУ "Центр професійного розвитку педагогічних працівників" Роменської міської ради Сумської областіРозробники / розробниці програми:
КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Роменської міської ради Сумської області, Зоя Киях, консультант ЦПРПП РМР, учитель української мови та літературиОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Вчитель
- Керівник гуртка
- Керівник секції
- Керівник фізичного виховання
Перелік загальних компетентностей:
- Вільне володіння державною мовою
- Культурна компетентність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Фізична культура
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- Г2. Організаційна компетентність
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
- Мовно-комунікативна компетентність сучасного педагога.
- Мовна норма в професійній діяльності вчителя фізичної культури: помилки та труднощі.
- Практичні вправи.
- Блок самоконтролю.
- Формування навичок чіткої, грамотної та ефективної комунікації в педагогічній діяльності.
- Покращення комунікації з учнями, колегами та батьками через правильне використання мовних засобів.
- Учасники засвоюють принципи офіційно-ділового стилю та доречного використання професійної лексики у викладацькій практиці.
- Учасники дотримуються мовних норм, розпізнають та виправляють типові мовні помилки у фаховому мовленні.
- Учасники вміють правильно наголошувати слова та розрізняють випадки, де наголос може впливати на значення.
- Учасники розуміють важливість постійної практики для вдосконалення навичок володіння сучасною українською літературною мовою.