Семінар-практикум «Впровадження сучасних підходів до навчання дітей з ООП: досвід педагогів та асистентів учителів»
Мета семінару-практикуму 📌 Ознайомлення педагогів та асистентів учителів із сучасними методами навчання дітей з особливими освітніми потребами (ООП) та надання їм практичних інструментів для ефективної роботи. Завдання семінару: 🔹 Представити інноваційні методи розвитку дрібної моторики та сенсорного сприйняття через Су Джок-терапію та аудіальні ігри. 🔹 Ознайомити учасників із можливостями персоналізованих казок, створених за допомогою ШІ, як засобу мотивації до читання. 🔹 Розкрити ефективні візуальні засоби комунікації для немовленнєвих дітей як основу їхнього навчання та взаємодії. 🔹 Навчити педагогів та асистентів створювати диференційовані завдання відповідно до рівня засвоєння матеріалу, використовуючи сучасні застосунки та ШІ.

Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ФОП Валівоць Ірина ЮріївнаРозробники / розробниці програми:
Валівоць Ірина ЮріївнаОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
Форма підвищення кваліфікації:
- очна
Види підвищення кваліфікації:
- Інше: Семінар-практикум
Цільові авдиторії:
- Асистент вчителя
- Вчитель
- Логопед
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Емоційно-етична компетентність
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Інноваційна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Початкова школа
- Інше: Інклюзивна освіта
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- В1. Інклюзивна компетентність
Семінар-практикум «Впровадження сучасних підходів до навчання дітей з ООП: досвід педагогів та асистентів учителів»
- Розвиток дрібної моторики та сенсорного сприйняття у дітей з ООП через Су Джок-терапію та аудіальні ігри
- Чарівний світ персоналізованих казок: як ШІ мотивує до читання учнів з ООП
- Комплексний підхід до навчання немовленнєвих дітей: візуальні засоби як основа комунікації та засвоєння знань
- Індивідуалізація теми: як створити диференційовані завдання за допомогою різних застосунків та ШІ відповідно до рівня засвоєння матеріалу
Після семінару учасники матимуть практичні навички впровадження новітніх методик навчання дітей з ООП, зможуть створювати індивідуалізовані завдання та використовувати технології для покращення освітнього процесу.