Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

(Не) Школа для проактивних освітян

підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників, формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніх методик і технологій

(Не) Школа для проактивних освітян

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

ФОП Пархоменко Олена Степанівна

Розробники / розробниці програми:

ФОП Пархоменко Олена Степанівна

Напрями підвищення кваліфікації:

  • емоційно-етична компетентність
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна, дистанційна

Види підвищення кваліфікації:

  • практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Асистент вчителя
  • Викладач
  • Вихователь
  • Вихователь-методист
  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора
  • Керівник гуртка
  • Логопед
  • Методист
  • Музичний керівник
  • Педагог-організатор
  • Соціальний педагог
  • Художній керівник

Перелік загальних компетентностей:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Навчання впродовж життя
  • Оцінювально-аналітична компетентність
  • Рефлексивна компетентність

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Дошкільна освіта
  • Громадянська освіта
  • Позашкільна освіта
  • Початкова школа
  • Інше: Міждисциплінарні

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
  • Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
  • Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • Г3. Оцінювально-аналітична компетентність

не передбачено

Критичне мислення в роботі освітян

Учасники навчаться ідентифікувати когнітивні викривлення, уникати типових помилок мислення та використовувати прийоми критичного мислення в педагогічній діяльності для мотивації та оцінювання учнівства.

не передбачено