(Не) Школа для проактивних освітян
підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників, формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніх методик і технологій

Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ФОП Пархоменко Олена СтепанівнаРозробники / розробниці програми:
ФОП Пархоменко Олена СтепанівнаНапрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Форма підвищення кваліфікації:
- очна, дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вчителя
- Викладач
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Керівник гуртка
- Логопед
- Методист
- Музичний керівник
- Педагог-організатор
- Соціальний педагог
- Художній керівник
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Навчання впродовж життя
- Оцінювально-аналітична компетентність
- Рефлексивна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Дошкільна освіта
- Громадянська освіта
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
- Інше: Міждисциплінарні
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
не передбачено
Критичне мислення в роботі освітян
Учасники навчаться ідентифікувати когнітивні викривлення, уникати типових помилок мислення та використовувати прийоми критичного мислення в педагогічній діяльності для мотивації та оцінювання учнівства.
не передбачено