Читаємо з розумінням: практичні інструменти для вчителів початкової школи
Мета програми – практичні вправи та ігрові методики для розвитку навичок читання, готові інструменти для застосування на уроках, обговорення викликів та обмін досвідом.

Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Благодійна організація «Благодійний фонд «Схід-СОС»Розробники / розробниці програми:
Олена Шевченко- експертка "Освіторії", керівниця початкової ланки Новопечерської школи, учитель-методист, тренерка НУШ, авторка посібників для учнів та вчителів початкової школи.Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- очна
Види підвищення кваліфікації:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вчителя
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Педагог-організатор
Перелік загальних компетентностей:
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Цифрова
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
Впровадження практичних вправ та ігрових методик для розвитку навичок читання з розумінням, ознайомлення з готовими інструментами для застосування на уроках початкової школи, обговорення викликів у навчанні читання та обмін досвідом між учасниками, використання інтерактивних методів для заохочення учнів до активного навчання.
Учасники зможуть ефективно використовувати практичні вправи та ігрові методики для розвитку навичок читання з розумінням, застосовувати готові інструменти на уроках, підвищити рівень взаємодії з учнями через інтерактивні методи, а також обмінятися досвідом щодо подолання викликів в освітньому процесі.