Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Онлайн-майстерка 2.0 «Знайомство з СЕЕН»

Програма має на меті сформувати цілісне уявлення про концептуальні підходи і принципи, структуру і зміст навчальної програми соціально-емоційного та етичного навчання (СЕЕН) та користь систематичного використання практик СЕЕН в освітньому процесі та у власному житті; підготувати педагогічних / науково-педагогічних працівників/-иць до використання практик СЕЕН самостійно та разом з учнівством. // Дана програма НЕ НАДАЄ прав викладати СЕЕН для дорослої авдиторії, в тому числя для освітянства.

Онлайн-майстерка 2.0 «Знайомство з СЕЕН»

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Громадська організація «ЕдКемп Україна»

Розробники / розробниці програми:

Університет Еморі (США), ГО «ЕдКемп Україна».

Напрями підвищення кваліфікації:

  • емоційно-етична компетентність
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
  • Інше: Соціальні компетентності; Інноваційність; Навчання впродовж життя; Педагогічна фасилітація.

Форма підвищення кваліфікації:

  • онлайн-навчання

Види підвищення кваліфікації:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Емоційно-етична компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Соціально-емоційна компетентність
  • Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Дошкільна освіта
  • Позашкільна освіта
  • Початкова школа
  • Інше: загальна середня освіта, менеджмент в освіті

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
  • Д3. Рефлексивна компетентність
  • Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби

Онлайн-майстерка 2.0 «Знайомство з СЕЕН» (22 години)


Програма орієнтована на освітянську спільноту Чернігівської, Харківської, Кіровоградської, Київської, Львівської, Полтавської і Житомирської областей.

 

ПОКЛИКАННЯ для входу у ЗУМ:  Перейти за покликанням

 

Час проведення вебінарів – з 16.00 до 18.00

 

Сесія 1. «Знайомство зі структурою СЕЕН та особистісним розвитком і навичками співпереживання і стійкості з навчальної програми» (2 години онлайн-навчання).

  • Знайомство зі структурою і авторами програми СЕЕН.
  • Три виміри і три рівні СЕЕН.
  • Наповнення і послідовність програми.
  • Співпереживання і взаємозалежність, тілесна грамотність і навички стійкості.
  • Негаразди і емоційні травми.
  • Стратегії допомоги собі: ресурсність, «миттєва допомога», малюнок доброти.

Сесія 2. «Особистісний розвиток і навчальна програма із зануренням у навички співпереживання і стійкості» (2 години онлайн-навчання). 

  • Знайомство з частинами головного мозку і їхніми функціями, зонами стійкості, пригніченості і збудження.
  • Практики, які допомагають повернутися у зону стійкості– заземлення, зчитування, зміщення фокусу уваги у тілі, як їх проводити.
  • Використання аудіопрактик.
  • Знайомство з таблицею опису самовідчуттів.

Сесія 3. «Навчальна програма із зануренням у взаємозалежність та поради щодо впровадження» (2 години онлайн-навчання)

  • Знайомство з системним рівнем програми СЕЕН.
  • Поціновування взаємозалежності, визнання спільності з людством і залученість до локальної і світової спільнот.
  • Виконання вправ на взаємозалежність.
  • Методика проведення занять зі створення учнівського проєкту на взаємозалежність.

Консультаційні вебінари  (Q&A сесії) - 4 годин.

 

 

СЕРТИФІКАЦІЯ (12 години)

1) розробка плану імплементації програми СЕЕН у роботу Вашего закладу освіти,

2) проведення СЕЕН-заходів (у форматі батьківських зборів, вебінару, семінару, виховного заняття тощо) для учнівства (не менш, ніж для 25 учнів/-ць), батьківства / опікунства (не менш, ніж для 10 осіб), освітянства (не менш, ніж для 15 колег).

3) заповнення форми зворотного звʼязку з підсумковим тестуванням і доданням звітніх матеріалів:
– перевірений і затверджений тренерською командою розроблений план імплементації програми СЕЕН у роботу закладу освіти,
– фотозвіт за заходом / заходами (по 3 фотографії або скріншоту із заходу),
– засвідчені підписом директора/-ки закладу освіти списки тих, хто взяли участь у заході / заходах.

 

учасниці/-ки ознайомляться з педагогічною моделлю СЕЕН та її складовими, трьома вимірами і трьома рівнями СЕЕН: дізнаються про методичні засади проведення занять з СЕЕН; навчаться застосовувати самостійно та з учнівством пропоновані практики СЕЕН;  розвинуть навички критичного та системного мислення, оцінки ризиків, побудови ефективної комунікації у роботі; дізнаються про нові можливості створення атмосфери співпереживання у класі й закладі освіти, управління емоційно-травмуючими ситуаціями; удосконалять навички вдумливого слухання; розроблять план імплементації програми СЕЕН у роботу закладу освіти; проведуть СЕЕН-заходи для учнівства, батьківства, колег.

 

*Сертифікат надає право викладати СЕЕН лише здобувачам/здобувачкам освіти ЗДО, ЗЗСО, П(ПТ)О.

ПОКЛИКАННЯ для входу у ЗУМ:  Перейти за покликанням  

Час проведення вебінарів – з 16.00 до 18.00

 

Покликання на відеозаписи онлайн-зустрічей для тих, хто хоче уточнити отримані знання або не були присутні онлайн з поважних причин  Перейти за покликанням  
Відеозаписи викладаються протягом 1-2 днів після проведення онлайн-зустрічі.

Покликання на презентації до онлайн-зустрічей Перейти за покликанням  
Презентації викладаються протягом 1-2 днів після проведення онлайн-зустрічі.

 

Форма відвідування майстерки для осіб  які опановують зміст програми, в тому числі, шляхом перегляду записів сесій. Заповнення форми після перегляду пропущеного заняття є обов'язковим  Перейти за покликанням  

 

Форма сертифікації (форма зворотного зв'язку за підсумками сесій та самостійної роботи) відкрита з 1.05.2025. Покликання ______________________

 

Сертифікат видається за умови надання не менш 70% правильних відповідей і виконання сертифікаційної роботи (розробка плану імплементації СЕЕН у закладі освіти). 
 

Матеріали для сертифікації підвантажуються у форму зоротного звʼязку.

 

Матеріали сесій онлайн-майстерки (презентації до сесій)  _____________  Презентації будуть у доступі нанаступний день після проведення сесії.

 

Матеріали для опрацювання в межах самостійної роботи: 

 

ТРЕНЕРСЬКА КОМАНДА

 

Тетяна ВОДОЛАЗЬКА – сертифікована тренерка СЕЕН, доцентка кафедри освітньої політики Полтавської академії неперервної освіти ім. М.В. Остроградського, кандидатка педагогічних наук

Ірина В’ЯЗОВСЬКА – сертифікована тренерка СЕЕН, учителька англійської мови Полтавського спортивного ліцею 

Марина ГАЛАТ – сертифікована тренерка СЕЕН, заступниця директора з виховної роботи, учителька історії Золотоніської спеціалізованої школи №2 інформаційних технологій

Лариса ГРИЦЮК – сертифікована тренерка СЕЕН, директорка Миколаївської гімназії № 29 

Ольга ГУРСЬКА – сертифікована тренерка СЕЕН, т.в.о. директора ТОВ «Приватна початкова школа міста Полтава «ДКУ», кандидатка педагогічних наук

Артем ДУДКА – сертифікований тренер СЕЕН, заступник директора з навчально-виховної роботи Запорізької гімназії «Контакт»

Лариса ЖЕДЕНКО – сертифікована тренерка СЕЕН, директорка Опорного закладу «Ялосовецький ЗЗСО І-ІІІ ступенів» 

Олена КОБИЛІНСЬКА – сертифікована тренерка СЕЕН, провідна спеціалістка гуманітарного відділу виконавчого комітету Оваднівської сільської ради, фахівчиня в галузі дошкільної освіти

Наталія КОЛЕСНІЧЕНКО – сертифікована тренерка СЕЕН, заступниця директора Миколаївської гімназії № 3

Ірина ЛИТВИН – сертифікована тренерка СЕЕН, бізнес-тренерка з розвитку управлінських та комунікативних навичок

Юлія НЕДЗЕЛЬСЬКА – сертифікована тренерка СЕЕН, учителька історії Тернопільської школи №28

Вікторія ПУСТОВІТ – сертифікована тренерка СЕЕН, учителька інформатики Одеського ліцею № 22

Ірина ТОМИЧ – сертифікована тренерка СЕЕН, директорка навчально-виховного комплексу № 9 м. Хмельницький

Олеся ЧАЙКІВСЬКА – сертифікована тренерка СЕЕН, заступниця директора ліцею ім.В. Чорновола м. Южне

Час проведення вебінарів – з 16.00 до 18.00

 

22.04.2025. Сесія 1. 

«Знайомство зі структурою СЕЕН та особистісним розвитком і навичками співпереживання і стійкості з навчальної програми».

 

24.04.2025. Сесія 2. 

«Особистісний розвиток і навчальна програма із зануренням у навички співпереживання і стійкості». 

 

29.04.2025. Сесія 3

«Навчальна програма із зануренням у взаємозалежність та поради щодо впровадження». 


01.05.2025. Консультаційний вебінар № 1


06.05.2025. Консультаційний вебінар № 2

 

До 22.05.2025. Самостійна робота і сертифікація.

 

За умови виконання сертифікаційних вимог сертифікати будуть видані до 06.06.2025