Формування критичного мислення учнів через інтерактивне навчання
Ознайомити педагогів із сучасними підходами до формування критичного мислення учнів через інтерактивні методи навчання, продемонструвати ефективні стратегії та інструменти, що сприяють розвитку аналітичного мислення, аргументації та навичок прийняття рішень у здобувачів освіти.
Подати заявку
117

Суб’єкт підвищення кваліфікації:
КУ "Центр професійного розвитку педагогічних працівників" Роменської міської ради Сумської областіРозробники / розробниці програми:
КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Роменської міської ради Сумської області, Зоя Киях, консультант ЦПРПП РМРОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Вчитель
Перелік загальних компетентностей:
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Навчання впродовж життя
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Формування критичного мислення здобувачів освіти
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- Б1. Психологічна компетентність
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Теоретичний блок.
- Розвиток критичного мислення: основні характеристики, методи, стратегії, поради.
- Інтерактивне навчання як інструмент розвитку критичного мислення: принципи, методи та техніки, що стимулюють аналіз, аргументацію, рефлексію.
2. Практичний блок (завдання, які сприяють розвитку критичного мислення).
- Учасники розуміють, що таке критичне мислення і чому воно важливе в сучасному освітньому процесі.
- Учасники дізналися про методи інтерактивного навчання, які сприяють розвитку критичного мислення в учнів, опанували практичні стратегії
- Розуміють, як адаптувати інтерактивні методи під вікові особливості та рівень підготовки здобувачів освіти, спонукати до глибшого аналізу інформації.