Мовна грамотність і комунікація в професійній діяльності вчителя технологій/трудового навчання
Розвиток мовно-комунікативної компетентності педагога для забезпечення ефективної професійно-педагогічної комунікації

Суб’єкт підвищення кваліфікації:
КУ "Центр професійного розвитку педагогічних працівників" Роменської міської ради Сумської областіРозробники / розробниці програми:
КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Роменської міської ради Сумської області, Зоя Киях, консультант ЦПРПП РМР, учитель української мови та літератури.Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Вчитель
Перелік загальних компетентностей:
- Вільне володіння державною мовою
- Культурна компетентність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: здатність забезпечувати здобуття освіти державною мовою; здатність формувати і розвивати мовно-комунікативні уміння та навички здобувачів освіти
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- Г2. Організаційна компетентність
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
- Мовно-комунікативна компетентність сучасного педагога.
- Мовна норма в професійній діяльності вчителя технологій/трудового навчання: помилки та труднощі.
- Практичні вправи.
- Блок самоконтролю.
- Формування навичок чіткої, грамотної та ефективної комунікації в педагогічній діяльності.
- Покращення комунікації з учнями, колегами та батьками через правильне використання мовних засобів.
- Удосконалення навичок володіння сучасною українською літературною мовою.
- Дотримання мовних норм, уміння розпізнавати та виправляти типові мовні помилки у фаховому мовленні.