Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

«Розвиток фаховості і професіоналізму тренерів-викладачів ДЮСШ в умовах сьогодення»

Метою програми курсів підвищення кваліфікації тренерів-викладачів є вдосконалення освітнього рівня та професійної підготовки їх внаслідок поглиблення, розширення, оновлення загальнонаукових, спеціальних знань, умінь та формування фахових компетентностей .

«Розвиток фаховості і професіоналізму тренерів-викладачів ДЮСШ  в умовах сьогодення»

Розробники / розробниці програми:

Бардачова О.С., завідувачка навчально-методичної лабораторії фізичної культури та захисту України

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • емоційно-етична компетентність
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
  • цифрова компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна, дистанційна

Види підвищення кваліфікації:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Інше: Тренери викладачі дитячо-юнацьких спортивних шкіл.

Перелік загальних компетентностей:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Культурна компетентність
  • Лідерська компетентність
  • Підприємницька компетентність

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Захист України

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
  • А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • А2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу
  • А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
  • Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
  • Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства
  • Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
  • В1. Інклюзивна компетентність
  • В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
  • В2. Здоров’язбережувальна компетентність
  • В2.2. Здатність здійснювати профілактично просвітницьку роботу з учнями та іншими учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни
  • В2.5. Здатність надавати домедичну допомогу учасникам освітнього процесу
  • Г2. Організаційна компетентність
  • Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів

 

                     НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН 

  № З м і с т       Всього 
 Модуль 1. Соціально-гуманітарний   
 Модуль1.1. Філософія освіти    
1.1.1  Історія Херсонщини від античності до сьогодення      
1.1.2. Тенденції розвитку вітчизняної та зарубіжної освіти.      
1.1.3. Ділове українське мовлення      
  Усього        10  
 Модуль 1.2.  Законодавство про освіту   

 

1.2.2 Особливості організації трудових відносин працівників освіти в умовах воєнного стану    
 Усього 2    
 Разом за модуль 10    14 
 Модуль 2. Професійний  
 Модуль 2.1. Сучасна педагогічна психологія  
2.1.1. Формування стресостійкості педагогів в умовах військового стану    
2.1.2. Стрес і імунітет сучасних дітей    
2.1.3. 

Педагогу про психологічні особливості та навчання дітей із особливими освітніми 

потребами 

   
2.1.4.  Психологічна робота з сім'ями та дітьми захисників (захисниць) України    
2.1.5. Формування інклюзивної культури учасників освітнього процесу    
                                                       Усього 10  10   20 
 Модуль 2.2. Наукові основи виховної діяльності  
2.2.1. Національно-патріотичне виховання дітей і молоді в умовах воєнного стану    
2.2.2 Загальна та спеціальна фізична підготовка вихованців ДЮСШ та ДЮКФП в умовах дистанційного навчання    
2.2.3. Гейміфікація дистанційного навчання учнів  з особливими освітніми потребами     
2.2.4. Штучний інтелект як ефективний помічник вчителя    2   
2.2.5. Нейродидактика як сучасний тренд в освіті: як навчати за законами мозку?    
2.2.6. Особливості взаємодії з дітьми та молоддю покоління центеніалів     
2.2.7. Сімейна соціалізація дітей в умовах воєнного стану     
                                                          Усього 10  16   26 
 Модуль 2.3. Організаційно-методична підготовка  
2.3.1. Методи та інструменти ефективного таймменеджменту    
2.3.2. Гендерний підхід в освіті: сучасний контекст    
2.3.3. 

Організація роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в 

закладах освіти 

   
                                                        Усього  

 

 

 12 
 Разом за модуль 26  32   58 
                                                        Модуль 3.  Діагностико – аналітичний  
3.1. Інструктивно-методичне заняття      
3.2. Тестування      
                                         Разом за модуль      
                   Всього годин:   36  39   75 
                                          Разом:   36  39   75 
  • Засвоїти концепції, принципи, основні закономірності розвитку освіти;  знати міжнародне і вітчизняне законодавство; 
  • оволодіти науково обґрунтованими методами та сучасними технологіями щодо організації власної професійної діяльності з урахуванням особливостей взаємодії з працівниками закладу освіти, а також із батьками дітей; 
  • організовувати тренувальний процес спираючись на використання теоретичних знань і практичних умінь, отриманих під час вивчення курсу; 
  • демонструвати розуміння послідовності етапів організації тренерської діяльності на компетентнісних засадах; 
  • проектувати власну програму професійного розвитку;             здійснювати інформаційно-просвітницьку діяльність.