Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Сучасні засоби та методики підвищення інтересу до читання

розвиток професійних та інформаційно-цифрових компетентностей освітян.

Сучасні засоби та методики підвищення інтересу до читання

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

ФОП Базильська Надія Михайлівна

Розробники / розробниці програми:

ФОП Надія Михайлівна Базильська

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • емоційно-етична компетентність
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • цифрова компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • онлайн-навчання

Види підвищення кваліфікації:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Вільне володіння державною мовою
  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Емоційно-етична компетентність
  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Мовленнєва та комунікаційна компетентність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Проєктувальна компетентність
  • Рефлексивна компетентність
  • Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Зарубіжна література
  • Українська література

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
  • А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
  • А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • А2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу
  • А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
  • АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
  • Г2. Організаційна компетентність
  • Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя

1)  Новаторські підходи до уроків літератури.

2)  Добірка креативних прийомів: як спіймати Кайдашів, карти подорожі, машина часу, що в капелюсі, кодекс поведінки та ін.

3) Інтерактивні методи для мотивації учнів на уроках літератури.

4) Робота в команді: краєзнавчі проєкти, складання бізнес-плану, аромамакретинг, піраміди потреб, читацький клуб у школі та ін.

учасник/учасниця ознайомилися  інноваційними технологіями  для покращення викладання уроків літератури; розвинули потребу у вдосконаленні професійної майстерності, усвідомлюють важливість використання різних форм роботи на уроках, уміють створювати дидактичні матеріали, креативні вправи

Базильська Надія Михайлівна,

учителька, поетка, співавторка підручників із зарубіжної літератури, інтегрованого курсу літератури у НУШ, посібників з української мови та літератури, авторка та ведуча вебінарів для освітян України, авторка творчих зошитів, різноманітних дидактичних матеріалів, адміністраторка фб-спільноти «Літературний сад».

Пропоную співпрацю щодо підвищення професійної кваліфікації педпрацівників вашого закладу та запрошую відвідати мої вебінари. Для детальної інформації звертайтеся у приватні повідомлення.