«Побудова особистого бренду педагога»
Розширення професійних компетентностей педагогічних працівників у розвитку навичок ефективної самопрезентації та формування професійного іміджу через опанування сучасних підходів до побудови комунікації.

Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ННІ «АКАДЕМІЯ ВЧИТЕЛЬСТВА» Харківського національного університету імені В.Н. КаразінаРозробники / розробниці програми:
ННІ «Академія вчительства» Харківського національного університету імені В. Н. КаразінаОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Викладач
- Вчитель
- Директор
- Завідувач
- Заступник директора
- Заступник завідувача
- Заступник керівника
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Емоційно-етична компетентність
- Здоров’язбережувальна компетентність
- Лідерська компетентність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Усі
Керівниця програми: Тетяна Даценко, заступниця директора ННІ «Академія вчительства», кандидатка психологічних наук, 7 років очолювала інформаційно-рекламний центр одного з провідних столичних університетів, має понад 14 років педагогічного стажу.
Тема 1. Основи створення особистого бренду педагога.
Поняття про особистий бренд. Алгоритм побудови особистого бренду. SWOT-аналіз для педагога: інструмент самооцінки та розвитку. Розроблення місії. Формулювання гасла. Формування цінностей, визначення цілей та архетипу. Візуалізація особистого бренду. Типові помилки у візуалізації. Створення власної історії. Імідж особистого бренду. Роль емоційного інтелекту.
Тема 2. Просування особистого бренду педагога.
Поняття про комунікацію у контексті персонального брендингу. Визначення цільових аудиторій. Канали просування. Створення та ведення особистого сайту, блогу. Соціальні мережі як інструмент формування та просування бренду. Складання плану інформаційної підтримки. Планування витрат. Критерії оцінки ефективності.
Тема 3. Комунікація в умовах кризи або конфлікту.
Формування ключового повідомлення під час кризи. Таймінг антикризової реакції. Комунікації в соціальних мережах під час кризи. Передбачення потенційних кризових ситуацій. Технології поведінки в умовах кризи або конфлікту. Профілактика кризи репутації.
Тема 4. Самопрезентація як важливий елемент професійної культури педагога.
Поняття про самопрезентацію. Прийоми, тактики і техніки самопрезентації. Вербальні та невербальні техніки самопрезентації. Основні складові успішної самопрезентації. Майданчики для самопрезентації. Портфоліо педагога.
Для участі у програмі потрібно зареєструватися за Перейти за покликанням
- Уміння формувати особистий бренд і професійний імідж.
- Оволодіння сучасними підходами до побудови ефективної комунікації та самопрезентації у професійній діяльності.
- Здатність використовувати методи та інструменти для управління особистим брендом.
- Уміння визначати найбільш ефективні майданчики та засоби комунікації залежно від аудиторії.
Орієнтовний розклад зустрічей:
2 червня (понеділок) — 15:00–16:20
4 червня (середа) — 15:00–16:20
6 червня (п’ятниця) — 14:00–15:20
9 червня (понеділок) — 15:00–16:20
11 червня (середа) — 15:00–16:20
Підсумкова зустріч:
12 червня (четвер) — 15:00–15:45