Хібукі для шкіл: використання терапевтичної іграшки Хібукі в освіті під час війни та в повоєнний період, а також інтеграція з програмою СЕЕН (Когорта 2)
Формування фахових компетентностей педагогічних працівників/-ць, необхідних для ефективної роботи з інтегративною іграшкою Хібукі у воєнні і повоєнні часи; Навчання методам нормалізації психічного стану при гострих стресових ситуаціях та саморегуляції стресових станів у професійній діяльності освітян; Ознайомлення з основними формами та методами допомоги дитині та підлітку у кризовій ситуації через використання інтегративної іграшки Хібукі; Особливості роботи з методом «Хібукі-терапія» в рамках інклюзивної освіти // Дана програма НЕ НАДАЄ прав викладати СЕЕН для дорослої авдиторії, в тому числя для освітянства.

Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Громадська організація «ЕдКемп Україна»Розробники / розробниці програми:
Громадська організація «ЕдКемп Україна»Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Емоційно-етична компетентність
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Навчання впродовж життя
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Психологія
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- Б1. Психологічна компетентність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- В1. Інклюзивна компетентність
Дата (час) | Розподіл по годинах | Тема |
Інтерактивні лекції | ||
22.05 (16.00) | 3 | Поняття психологічної травми: природа, види, механізми впливу на дитину |
27.05 (16.00) | 3 | Комплексний підхід у роботі з травмою |
29.05 (16.00) | 3 | Метод «Хібукі-терапія» як універсальний інструмент у роботі з різними видами травми |
03.06 (16.00) | 3 | Хібукі в освітньому та домашньому середовищі |
05.06 (16.00) | 3 | Встановлення партнерських відносим з батьківською / опікунською спільнотою. Залучення а терапевтичний процес |
07.06 (17.00) | 3 | Використання елементів Хібукі-терапії для розвитку м'яких навичок на прикладі програми соціально-емоційного та етичного навчання (СЕЕН) |
10.06 (16.00) | 3 | Алгоритм роботи в методі «Хібукі-терапія» онлайн та офлайн |
12.06 (16.00) | 3 | Планування роботи в методі "Хібукі-терапія" в освітньому середовищі. Визначення кол травматизації (педагогічний колектив, клас, батьки, дитина) |
Супервізії | ||
Серпень | 3 | Планування етапів виконання сертифікаційного завдання. |
Серпень | 3 | Планування етапів виконання сертифікаційного завдання |
Вересень | 3 | Супровід процесу, обговорення складних випадків, емоційна та методична підтримка |
Вересень | 3 | Супровід процесу, обговорення складних випадків, емоційна та методична підтримка |
В ході оволодіння програмою підвищення кваліфікації учасники й учасниці:
- познайомляться з теоретичними основами психолого-педагогічної підтримки дітей та підлітків методом «Хібукі-терапія», способами реалізації інтеграційної моделі терапії і навчання.
- розвинуть вміння діагностувати і складати індивідуальний план психолого-педагогічного супроводу дитини, що зазнала травмівних подій
- підсилять усвідомлення цілісної значущості фізичного, психічного і морального здоров’я дитини
Що потрібно для сертифікації?
1) заявка на навчання за програмою на платформі EdWay;
2) присутність онлайн не менше, як на 75 % занять / супервізій;
2) підготовка конспекту заходу / заходів та погодження його / їх з координаторською командою курсу;
4) проведення заходу / заходів (батьківські збори, вебінар, семінар, виховне заняття тощо) для учнівства (не менш, ніж для 25 учнів/-ць), батьківства / опікунства (не менш, ніж для 10 осіб), освітянства (не менш, ніж для 15 колег);
5) заповнення форми зворотного звʼязку з підсумковим тестуванням і додаванням звітніх матеріалів:
– перевірений і затверджений тренерською командою розроблений конспект заходу,
– фотозвіт за заходом / заходами (по 3 фотографії або скріншоту із заходу),
– засвідчені підписом директора/-ки закладу освіти списки тих, хто взяли участь у заході / заходах.
Навчання на курсі є безкоштовним.
За результатами конкурсного відбору буде сформовано 2 когорти учасників і учасниць, які навчатимуться на курсі. Розподіл між когортами відбуватиметься рандомно.
Хто має пріоритет при відборі?
Ми запрошуємо на навчання педагогів, які працюють в таких областях:
- Чернігівська область (Чернігівська громада);
- Харківська область (Харківська громада);
- Кіровоградська область (Кропивницька, Новоукраїнська, Олександрійська громади);
- Київська область (Ірпінська, Бородянська, Бучанська, Димерська, Гостомельська, Іванківська, Макарівська, Великодимерська, Вишгородська громади);
- Львівська область (Львів, Ходорівська, Миколаївська, Новороздільська, Рудківська, Самбірська, Славська, Стрийська громади);
- Полтавська область (місто Полтава);
- Житомирська область (Андрушівська, Хорошівська, Коростенська, Олевська, Житомирська громади).
Участь у курсі відкрита для всіх педагогів із зазначених областей, однак перевага надаватиметься освітянам із громад, зазначених в дужках.
Дата (час) | Розподіл по годинах | Тема |
Інтерактивні лекції | ||
22.05 (16.00) | 3 | Поняття психологічної травми: природа, види, механізми впливу на дитину |
27.05 (16.00) | 3 | Комплексний підхід у роботі з травмою |
29.05 (16.00) | 3 | Метод «Хібукі-терапія» як універсальний інструмент у роботі з різними видами травми |
03.06 (16.00) | 3 | Хібукі в освітньому та домашньому середовищі |
05.06 (16.00) | 3 | Встановлення партнерських відносим з батьківською / опікунською спільнотою. Залучення а терапевтичний процес |
07.06 (17.00) | 3 | Використання елементів Хібукі-терапії для розвитку м'яких навичок на прикладі програми соціально-емоційного та етичного навчання (СЕЕН) |
10.06 (16.00) | 3 | Алгоритм роботи в методі «Хібукі-терапія» онлайн та офлайн |
12.06 (16.00) | 3 | Планування роботи в методі "Хібукі-терапія" в освітньому середовищі. Визначення кол травматизації (педагогічний колектив, клас, батьки, дитина) |
Супервізії | ||
Серпень | 3 | Планування етапів виконання сертифікаційного завдання. |
Серпень | 3 | Планування етапів виконання сертифікаційного завдання |
Вересень | 3 | Супровід процесу, обговорення складних випадків, емоційна та методична підтримка |
Вересень | 3 | Супровід процесу, обговорення складних випадків, емоційна та методична підтримка |