Інновації починаються з нас. Літня навчально-практична студія
Навчання передбачено для педагогічних працівників Роменського району Сумської області. Мета: сприяти професійному зростанню педагогічних працівників шляхом ознайомлення з можливостями національної освітньої платформи EdWay; формуванню та розвитку критичного мислення в здобувачів освіти, інтеграції STEM-підходу в освітній процес, використанню нейробіки для зниження психоемоційного напруження учасників освітнього процесу; усвідомленню значення національної ідентичності через вивчення історичних процесів, що впливають на сучасність і майбутнє України.

Суб’єкт підвищення кваліфікації:
КУ "Центр професійного розвитку педагогічних працівників" Роменської міської ради Сумської областіРозробники / розробниці програми:
КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Роменської міської ради Сумської областіОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- очна
Види підвищення кваліфікації:
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Інше: педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти, дошкільної, позашкільної освіти
Перелік загальних компетентностей:
- Вільне володіння державною мовою
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Компетентності у галузі природничих наук
- Компетентності у галузі техніки і технологій
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Культурна компетентність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
- Рефлексивна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Компетентності критичного та креативного мислення; STEM-компетентність; психолого-педагогічна компетентність; ціннісно-світоглядна компетентність.
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- Б1. Психологічна компетентність
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
- Теоретичний та практичний блок:
- Знайомство. Криголам «Павутинка сподівань»
- Можливості підвищення кваліфікації на освітній національній платформі «EdWay»
- Енерджайзер «Пазли думок»
- Критичне мислення в дії
- Енерджайзер «Космічний корабель»
- STEM: фокуси і наука
- Енерджайзер «Освітній компромат»
- Нейробіка як інструмент для зниження психоемоційного напруження
- Енерджайзер «Історична валіза»
- «Минуле в майбутнє: національна ідентичність крізь призму історії»
- Палітра вражень: підсумок, рефлексія
2. Самостійна робота
Орієнтується в можливостях національної освітньої платформи EdWay (створено власний освітній маршрут для безперервного професійного розвитку); застосовує інструменти розвитку критичного мислення в освітньому процесі; інтегрує STEM-підходи у викладання предметів; використовує вправи нейробіки для зниження психоемоційного напруження та профілактики професійного вигорання; усвідомлює ціннісне ставлення до національної ідентичності через історичну перспективу; ефективно використовує активні методи для залучення авдиторії.
Навчання передбачено для педагогічних працівників Роменського району Сумської області