Task & Time management: втілення класичних методик у web-додатках
Професійний розвиток педагогічних та науково-педагогічних працівників в частині управління власним часом та аудиторною роботою студентів з використанням засобів керування особистим розкладом G-Suite Apps та менеджера проектів та завдань для малих та середніх команд Trello
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Центр розвитку кадрового потенціалу Сумського державного університетуРозробники / розробниці програми:
Фахівці центру розвитку кадрового потенціалу Сумського державного університету; Тарас ЛЮТИЙ, кандидат фізико-математичних наук, доцент, член виконавчої ради Української науково-дослідницької асоціації, блогер, громадський активістНапрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вихователя
- Асистент вчителя
- Викладач
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вчитель
- Директор
- Завідувач
- Заступник директора
- Заступник завідувача
- Керівник
- Начальник
- Соціальний педагог
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Здатність ефективно управляти власним часом та аудиторною роботою зі студентами з використанням засобів керування особистим розкладом G-Suite Apps та інструментів Trello
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Г2. Організаційна компетентність
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
Тематичний план:
1. Методичні та організаційні основи продуктивності роботи (лекційне заняття).
1.1. Управління часом: основні поняття тайм-менеджменту; принципи планування; методики планування.
1.2. Системи тайм-менеджменту: матриця Кові; методологія Джулії Моргенстерн; Getting Things Done (GTD).
1.3. Організація командної роботи: етапи формування команд та їх завдання; основи ефективних комунікацій; якість взаємодії.
2. Scrum: гнучка методологія та практична філософія оптимізації роботи команд (лекційне заняття).
2.1. Витоки Scrum та філософія Agile: недоліки традиційних моделей; втрати та ставлення до них; час та продуктивність.
2.2. Основи технології Scrum: команда (структура та ролі); спринт та його зміст; Agile-планування.
2.3. Артефакти Scrum: історії (одиниці запланованого результату); дошка; беклог
3. Засоби керування особистим розкладом: можливості G-Suite Apps (практичне заняття).
3.1. Google Calendar як інструмент побудови пріоритетів: створення власної системи календарів; створення регулярних та нерегулярних подій, додавання атрибутів, запрошення учасників; експорт-імпорт календарів та спільний доступ до них.
3.2. Google Keep - первинний систематизатор ідей та рутинних справ: мітки, кольори та рівні списків для створення власної системи нотаток; нотифікатори та їх властивості; спільний доступ та інтеграція з іншими сервісами.
3.3. Google Tasks - тримання завдань під контролем: списки, задачі та підзадачі для створення власної системи завдань; атрибути завдань; спільний доступ та інтеграція з іншими сервісами.
4. Trello: менеджер проєктів та завдань для малих та середніх команд (практичне заняття).
4.1. Структура засобів Trello: команди та їх атрибути; дошки як основа організації; панелі як списки задач-карток.
4.2. Картки: атрибути картки; власна система карток; Power Ups та інтеграція з іншими сервісами.
4.3. Організація роботи команди: права доступу та створення команди; принципи формування дошок та панелей; взаємодія, дотримання правил та попередження непорозумінь.
- розуміти методичні та організаційні засади ефективного управління власним часом та аудиторною роботою студентів;
- знати можливості та механізми використання засобів керування особистим розкладом за допомогою інструментів Google Calendar, Google Keep та Google Tasks;
- вміти організовувати роботу малих і середніх команд з використанням менеджера проектів та завдань Trello