- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
- інституційна (дистанційна)
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- Викладач
- Вчитель
- Екологічна компетентність
- Компетентності у галузі природничих наук
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
- Біологія
- Біологія і екологія
- Географія
- Екологія
- Фізика
- Хімія
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- А2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу
- А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
№ | Тема | Лекції | Практичні | Сам. робота | Усього |
І. Принципи побудови Державного стандарту базової середньої освіти (природнича освітня галузь) | |||||
1. | Особливості Державного стандарту базової середньої освіти 2020 року (природнича освітня галузь) | 1 | 1 | 2 | 4 |
2. | Компетентнісний потенціал (природнича освітня галузь) | 1 | 2 | 1 | 4 |
Разом | 2 | 3 | 3 | 8 | |
ІІ. Групи умінь природничої освітньої галузі | |||||
3. | Відкриття світу природи засобами наукового дослідження | 1,5 | 2 | 2 | 5.5 |
4. | Опрацювання, систематизація та представлення інформації природничого змісту | 1,5 | 2 | 2 | 5.5 |
5. | Усвідомлення розмаїття і закономірностей природи, ролі природничих наук і техніки в житті людини; відповідальна поведінка для сталого розвитку | 1,5 | 2 | 2 | 5.5 |
6. | Розвиток наукового мислення, набуття досвіду розв’язання проблем природничого змісту (індивідуально та у співпраці) | 1,5 | 2 | 2 | 5.5 |
Разом | 6 | 8 | 8 | 22 | |
Усього | 8 | 11 | 11 | 30 |
знання принципив побудови Державного стандарту базової середньої освіти;
усвідомлення принципів компетентнісного і дитиноцентричного підходів в освіті;
розуміння груп умінь природничої освітньої галузі базової середньої освіти;
використання принципів інтегрованого навчання в учительській діяльності;
формування критичного мислення педагогів;
За домовленістю