Social Media Marketing: базовий курс викладача
Професійний розвиток педагогічних та науково-педагогічних працівників в частині позиціонування та просування освітніх послуг у соціальних мережах
Подати заявку
285
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Центр розвитку кадрового потенціалу Сумського державного університетуРозробники / розробниці програми:
Росохата Анна Сергіївна – к.е.н., старший викладач кафедри маркетинг, практик зі стратегічного маркетингу та SMM; Центр розвитку кадрового потенціалу навчального закладу.Напрями підвищення кваліфікації:
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вихователя
- Асистент вчителя
- Викладач
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вожатий
- Вчитель
- Директор
- Завідувач
- Заступник директора
- Заступник завідувача
- Заступник керівника
- Керівник
- Консультант
- Методист
- Музичний керівник
- Начальник
- Педагог-організатор
- Педагог професійного навчання
- Практичний психолог
- Психолог
- Соціальний педагог
- Старший викладач
- Старший вихователь
Перелік загальних компетентностей:
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Здатність завоювання лояльності цільової аудиторії шляхом спілкування з потенційними та фактичними клієнтами у соціальних мережах
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
|
- розуміти основні принципи завоювання лояльності цільової аудиторії шляхом спілкування з потенційними та фактичними клієнтами у соціальних мережах;
- розуміти особливості ведення соціальних мереж у педагогічній взаємодії;
- володіти навичками розробки та впровадження маркетингової стратегії у соціальних мережах;
- уміти створювати візуальний контент для соціальних мереж;
- уміти створювати та просувати відеоконтент у соціальних мережах