Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Онлайн-івент для освітян «Освітня батл-дипломатія: крок до взаєморозуміння» (батл-марафон)

Мета: сприяти налагодженню взаємин між учасниками освітнього процесу; поглибити знання про батл та особливості його проведення; сформувати вміння відстоювати власну життєву позицію, ефективно вирішувати конфліктні ситуації.

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Центр мовної та цифрової освіти "Школа успіху"

Розробники / розробниці програми:

Освітній центр "Школа успіху"

Напрями підвищення кваліфікації:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • емоційно-етична компетентність
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • інституційна (дистанційна)

Види підвищення кваліфікації:

  • Інше

Цільові авдиторії:

  • Викладач
  • Вихователь
  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора
  • Заступник керівника
  • Керівник
  • Практичний психолог

Перелік загальних компетентностей:

  • Вільне володіння державною мовою
  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) мовою
  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Мовленнєва та комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Оцінювально-аналітична компетентність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Рефлексивна компетентність
  • Соціально-емоційна компетентність
  • Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Українська мова
  • Інше: Уміння бути учасником освітнього батлу

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
  • А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • А2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
  • АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • Г1. Прогностична компетентність
  • Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
  • Г3.3. Здатність забезпечувати самооцінювання та взаємооцінювання результатів навчання учнів
  • Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
  • Д3. Рефлексивна компетентність

Індивідуальні консультації (за потребою) в телеграмі.

ВІДЕОРЕКЛАМА:

Перейти за покликанням ">
Перейти за покликанням ">
Перейти за покликанням ">
Перейти за покликанням ">

ЗАГАЛЬНА ПРОГРАМА:

Перейти за покликанням

ПЛАН ЗАХОДУ:

Перейти за покликанням

здобувач освіти знає особливості побудови та проведення онлайн-батлу; усвідомлює важливість досягнення консенсусу в конфліктній ситуації між учасниками освітнього процесу; уміє відстоювати власну життєву позицію в конструктивній формі; здатна / здатен генерувати римований батл-текст, наводити аргументи й контраргументи, мислити позитивно; володіє навичками ораторського мистецтва.

Структура онлайн-заходу для освітян: теорія + практика (інтерактив, тренінг, квест, ділова гра) + батл + визначення переможців батлу.

27 серпня 2021 р. (16.00-21.00)

 Уміння відстоювати власну позицію, наводити аргументи та контраргументи у формі батлу.