Онлайн-івент для освітян «Освітня батл-дипломатія: крок до взаєморозуміння» (батл-марафон)
Мета: сприяти налагодженню взаємин між учасниками освітнього процесу; поглибити знання про батл та особливості його проведення; сформувати вміння відстоювати власну життєву позицію, ефективно вирішувати конфліктні ситуації.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Центр мовної та цифрової освіти "Школа успіху"Розробники / розробниці програми:
Освітній центр "Школа успіху"Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- Інше
Цільові авдиторії:
- Викладач
- Вихователь
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Заступник керівника
- Керівник
- Практичний психолог
Перелік загальних компетентностей:
- Вільне володіння державною мовою
- Громадянські та соціальні компетентності
- Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) мовою
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Оцінювально-аналітична компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Рефлексивна компетентність
- Соціально-емоційна компетентність
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Українська мова
- Інше: Уміння бути учасником освітнього батлу
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- Б1. Психологічна компетентність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Г1. Прогностична компетентність
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
- Г3.3. Здатність забезпечувати самооцінювання та взаємооцінювання результатів навчання учнів
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
- Д3. Рефлексивна компетентність
Індивідуальні консультації (за потребою) в телеграмі.
здобувач освіти знає особливості побудови та проведення онлайн-батлу; усвідомлює важливість досягнення консенсусу в конфліктній ситуації між учасниками освітнього процесу; уміє відстоювати власну життєву позицію в конструктивній формі; здатна / здатен генерувати римований батл-текст, наводити аргументи й контраргументи, мислити позитивно; володіє навичками ораторського мистецтва.
Структура онлайн-заходу для освітян: теорія + практика (інтерактив, тренінг, квест, ділова гра) + батл + визначення переможців батлу.
27 серпня 2021 р. (16.00-21.00)
Уміння відстоювати власну позицію, наводити аргументи та контраргументи у формі батлу.